مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد:

برگزاری نخستین جشنواره مجازی استانی سجود در لامرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۷:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۶۵۴۱
برگزاری نخستین جشنواره مجازی استانی سجود در لامرد
مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد از برگزاری نخستین جشنواره مجازی استانی سجود به میزبانی شهرستان لامرد خبرداد و گفت: شرکت در این جشنواره که با موضوع آداب بندگی خداوند در حال برگزاری است، برای همه گروه های سنی بلامانع است.
سلمان هاشم پور در گفت و گو با خبرنگار برنا از لامرد با بیان اینکه جشنواره سجود با همکاری شورا اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد تا 25 بهمن ماه سال جاری پذیرای آثار هنری هنرجویان سراسر استان در قالب خوشنویسی، گرافیک و عکاسی_فتومنتاژ است تصریح کرد: ایجاد همبستگی و ارتباط موثر بین هنرمندان تجسمی فارس و پرداختن به ابعاد رابطه خالق با مخلوق از جمله اهداف برگزاری جشنواره سجود ست.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه داوری این جشنواره را اساتید و پیشکسوتان استانی و شهرستان لامرد بر عهده خواهند داشت ادامه داد: اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره سجود اواخر اسفند ماه سال جاری خواهد بود؛ لذا به برترین آثار هر رشته جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
هاشم پور دریافت آثار بصورت مجازی و با حجم حداقل یک مگابایت (فرمت JPEG و رزوریشین dpi300)، تولید آثار ارسالی از سال 96 الی 99، دریافت اصل اثر پس از اخذ رتبه در جشنواره، درج مشخصات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی، محل سکونت، شماره تماس و بخش شرکت کننده هنرجو را از جمله قوانین و مقررات جشنواره سجود اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رشته خوشنویسی میتوانند سه اثر در قالب نستعلین، شکسته،ثلث، تحریری و نقاشی خط در ابعاد 60×40 به جشنواره ارائه دهند؛ همچنین این جشنواره پذیرای آثار هنرمندان گرافیک کار بصورت تصویرسازی و تدوین پوستر و عکاسان_فتومنتاژگران (حرفه ای یا موبایل) است
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز