فرماندار شهرستان لامرد:

بیش از ی ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه دهه فجر در لامرد کلنگ‌زنی و افتتاح می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۱:۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۲۷۸۰۵
بیش از ی ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه دهه فجر در لامرد  کلنگ‌زنی و افتتاح می شود
فرماندار شهرستان لامرد ضمن تشکر از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال با حضور مسئولین استانی و کشوری در لامرد کلنگ زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید.
حسین شبانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار برنا از لامرد، اطلاع رسانی در خصوص دستاوردهای نظام را وظیفه عام و خاص عنوان کرد و گفت: در دهه فجر یک کارخانه با مدیریت بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی با اشتغال بیش از ۲۴۰ نفر افتتاح خواهد شد علاوه بر این شهرستان لامرد در حوزه گازرسانی سبز خواهد شد که این به نوبه خود برای مردم اتفاق میمونی است.
عالی ترین نماینده دولت در لامرد ادامه داد: افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مختلف نشان دهنده پیگیری های مسئولین شهرستان در راستای خدمت به مردم و اشاعه امید در جامعه است.
 شبانی نژاد با نیم نگاهی بر انتخابات سال ۱۴۰۰، آن را به عنوان مهمترین رخداد در سال آینده برشمرد و خاطرنشان کرد: روند اجرایی برای انتخابات ۱۴۰۰ در لامرد آغاز شده است لذا متقاضیان حضور در انتخابات باید تا پیش از اسفندماه سال جاری مجوزها و گواهی های مورد نیاز را اخذ کنند علاوه بر این از تمام عزیزانی که پتانسیل خدمت خالصانه به مردم را دارند دعوت به حضور در انتخابات می کنیم چراکه آمار حضور مردم در انتخابات می‌تواند منجر به بالندگی نظام شود.
فرماندار لامرد از مسئولین دستگاه های اجرایی این شهرستان خواستار مقابله همه جانبه در مواجه با موج چهارم کرونا شد و بیان کرد: بر خلاف ادوار گذشته ضمن عذرخواهی از همه مردم عزیز سراسر کشور از پذیرش مسافران نوروزی در شهر لامرد معذوریم.
 وی با اشاره به پویایی اقتصادی شهرستان لامرد گفت: گمرک شهرستان لامرد از روز گذشته فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته آغاز کرده است تا ما دچار ترافیک در مسیرهای اقتصادی خود نباشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز