کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۱۱۰۹
کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق
فرمانده انتظامی "مهر" از توقیف یک دستگاه تریلر کشنده و کشف 29 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش یک میلیارد و 740 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "عظیم اله کرمی" اظهارداشت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی بخش "گله دار" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی با یک دستگاه تریلر قصد انتقال سوخت قاچاق به استان‌های شرقی کشور را دارد.
وی افزود: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با برپایی تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان "مهر"، خودرو را مشاهده و برای بررسی بیشتر آن را به یگان انتظامی انتقال دادند.
فرمانده انتظامی "مهر" با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ "کرمی" با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه، یک میلیارد و 740 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: پلیس به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده های نفتی و کالا را ناکام خواهد گذاشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز