سایت سفیران افق فرهنگ همزمان با هفته جوان رونمایی شد

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۷۲۴۱
سایت سفیران افق فرهنگ همزمان با هفته جوان رونمایی شد
سایت سفیران افق فرهنگ همزمان با هفته جوان با موضوع مشاوره طرح های جوانان و آموزش فرهنگ شهروندی رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مدیر کانون سفیران افق فرهنگ هدف از راه اندازی این سایت را ترویج فرهنگ سازی ارتباط جوانان با اساتید مجرب  با هدف مشاوره در طرح های جوانان و همچنین آموزش فرهنگ شهروندی الکترونیکی در مدارس و اقدامی  جهت احیای فرهنگ شهروندی در مدارس عنوان کرد.
محمد دیداری عنوان کرد:این طرح رویکرد فکری وعلمی جهت عملیاتی شدن طرح های جوانان در میان سازمان های مردم نهاد، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی دارد.
وی ادامه داد:که موسسه سفیران افق فرهنگ در واقع فرهنگ سازی ارتباطات اساتید و صاحب نظران را با جوانان را در ماموریت خود دارد و همچنین علاوه بر توان‌افزائی، همواره جوانان را ترغیب می‌کند تا با استفاده از مهارت‌های لازم ایده‌های خود را در عمل تحقق بخشند و راهکار‌های مناسب جهت عملیاتی شدن طرح های خود داشته باشند. که در ادامه نیازمند به همکاری و حمایت از دیگر سازمان های مردم نهاد را نیازمند است. 
مدیر کانون سفیران افق فرهنگ تصریح کرد: این سایت در مهرماه سال تحصیلی جدید بعد از خاموشی ویروس کرونا به صورت الکترونیکی، ماموریت و رسالت خود را در زمینه ی آموزش فرهنگ شهروندی در مدارس، کار خود را شروع می‌کند. 
دیداری تاکید کرد: این سایت در ۶ زمینه  اجتماعی، شهری، فرهنگی و مذهبی، کارافرینی، ورزشی و روان شناسی برای همه جوانان   قابل بهره برداری می باشد و همچنین امیدواریم در آینده نزدیک استقبال خوبی از این سایت شود 
سایت سفیران افق فرهنگ، سایت آموزشی و مشاوره ای است که علاقه مندان می توانند به آدرس سایت www.safiranfarhang.ir مراجعه کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز