مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

همزمان با میلاد امام زمان(عج) ۱۵ زوج جوان در شهر اشکنان به خانه بخت رفتند

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۷۵۸۷
همزمان با میلاد امام زمان(عج) ۱۵ زوج جوان در شهر اشکنان به خانه بخت رفتند
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: همزمان با میلاد امام زمان(عج) 15 زوج جوان در شهراشکنان از توابع شهرستان لامرد زندگی مشترک خود را آغاز کردند و به خانه بخت رفتند.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، عباس حاجی زاده در جشن ازدواج این 15 زوج  در شهراشکنان اظهارداشت: توجه به جوانان در امور مختلف فرهنگی, ورزشی, ازدواج در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و همه ما باید برای این مهم تلاش کنیم.
وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان که مجری برگزاری این جشن بودند، بیان کرد: اشکنان همواره خاستگاه خیرین بود و برگزاری این جشن ارزشمند حکایت از این موضوع دارد .
مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: امر ازدواج و تسهیل در انجام این مراسم و تامین جهیزیه  زوجین که توسط خیران صورت گرفته سنت حسنه و ماندگاری است  ازاین رو امیدوارم  جشن برگزارشده برای این زوجین الگویی برای دیگر مناطق استان فارس باشد.
 حاجی زاده همچمنین عنوان کرد: ثبت وافتتاح مجمع خیرین ازدواج استان فارس، تخصیص ۲۰۰  جهیزیه با همکاری مجمع خیرین ازدواج به جوانان، برگزاری کارگاههای آموزشی ازدواج ،تولیدات فرهنگی ورسانه ای با موضع خانواده درقالب انیمیشن و پادکست،  افتتاح ۴ مرکز تخصصی ازدواج وخانواده  دارای مجوز ازوزارت ورزش و جوانان(درمجموع استان فارس هم اکنون ۱۵ مرکز  مشاوره خانواده دارد) ،ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان توسط مراکز مشاوره ، افتتاح طرح پاد( پیوند آگاهانه دلها) که  درزمینه مشاوره قبل و حین ازدواج  است از مهم ترین فعالیت های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در راستای ازدواج آگاهانه، آسان و بهنگام جوانان در سال گذشته می باشد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز