وزیر نفت:

در تحریم ها به رکورد هاى افتخار آفرین رسیدیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۶۷۵۳
در تحریم ها به رکورد هاى افتخار آفرین رسیدیم
وزیر نفت گفت: در تحریم ها به رکورد هاى افتخار آفرین رسیدیم .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، وزیر نفت در این ارتباط زنده خود در مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه بزرگ ایستگاه تقویت فشار گاز هما، وراوی و تابناک در شهرستان های لامرد و مهر، با بیان اینکه باید جریان توسعه و سرمایه گذارى در کشور زنده و افزایش یابد، گفت: امروز در حوزه سرمایه گذارى کم تر از نیاز کشور وجود دارد هرچند در نفت کارهاى بسیار بزرگى در حوزه سرمایه گذارى شد اما همچنان کشور نیاز دارد و باید حجم سرمایه گذارى افزایش یابد؛ در تحریم ها به رکورد هاى افتخار آفرین رسیدیم.
 بیژن نامدار زنگنه تصریح کرد: به رغم تحریم ها کارهاى بزرگى صورت گرفت، چند آرزو داشتم و رنج کشیدم تا این را جا انداختم و آن فعال شدن شرکت هاى جى سى و اکتشافات بود. 
زنگنه با اشاره به رکوردهاى افتخار آفرین در ادامه داد: این کار نظام و ملت بوده است و باید این افتخارات را بزرگ بدانیم نه اینکه بگوئیم هیچ کارى نشده است، مردم با این سخنان خوشحال نمى شوند.
وى با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبى در میدان آزادگان و غرب کارون انجام شد تصریح کرد: به راحتى مى توانیم به تولید ٦.٥ میلیون بشکه نفت در روز برسیم و این شدنى است و به دنبال آن اشتغال فراوان نیز ایجاد خواهد شد.
وزیر نفت اضافه کرد: به طور یقین نفت، قدرت اقتصادى و امنیتى ایران را بالا مى برد و در تولید نفت مهم ترین اصل آن مدیریت و فن آورى است و تجهیزات نیست.
وى خاطرنشان کرد: امروز خوشبتختانه ٩٠ درصد تجهیزات در ایران ساخته مى شود و مانند ٢٠ سال قبل نیست و ما باید به سمت فن آورى برویم.
زنگنه در ادامه سخنان خود گفت: من در هیچ کار دولتى دیگر نخواهم بود اما براى ایران که دلم مى سوزد و اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار دولت بعدى بخواهد قرار خواهم گذاشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز