مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد:

راه‌هوایی لامرد به نجف گشایش شد

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۷۰۴۰
مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد، از گشایش راه‌هوایی لامرد به نجف خبرداد و گفت: برای اولین بار در تاریخ فرودگاه بین المللی شهدای لامرد، نخستین پرواز مستقیم از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف برای انتقال زایران حرم حسینی فراهم شد تا آسمان لامرد یکی دروازه خروج زوار ایرانی به نجف باشد.
سهراب عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از شهرستان لامرد با بیان اینکه مسافرین پرواز نجف اشرف در شهرستانهای لامرد ومهر ضمن دریافت دو دوز واکسن کرونا، ابتدا در سامانه سماح ثبت نام کرده و همانند دیگر مسافران سراسر کشور، از این پرواز استفاده کردند تصریح کرد: همه انواع واکسن دریافتی قابل قبول بوده و زائرین محترم هزینه ای برای ویزا پرداخت نخواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه زائران پرواز اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد میهمان موکب داران لامردی خواهند بود خاطرنشان کرد: امروز (روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه) زائران اربعین حسینی در دو پرواز جداگانه شامل ۱۶۵ نفر با هواپیمای ارباس و ۱۴۵ نفر با هواپیمای بوئینگ، به تعداد ۳۱۰ نفر به صورت مستقیم از طریق فرودگاه بین المللی شهدای لامرد عازم نجف اشرف شدند.
مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد اذعان داشت: با توجه به اینکه بخش زیادی از زائرین و همراهان زوار از شهرها و استانهای همجوار شامل هرمزگان، بوشهر، لارستان، جهرم، جم و کنکان هستند، لامردی‌ها به رسم ادب و سبقه دیرینهٔ مهمان نوازی خود، ضمن بدرقه زوار، از مهمانان خود پذیرایی کردند.
این مقام مسئول بیان کرد: برای کسانی که ویزای آنها دیرتر صادر شده است یا قصد دارند بعد از اربعین با تاخیر به کشور بازگردند پرواز سوم از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: ۱۵۰ نفر از زائران حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با هواپیمای بوئینگ، روز شنبه سوم مهرماه، لامرد را به مقصد نجف اشرف ترک خواهند کرد.
 موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد که سالهای گذشته در مرز شلمچه مستقر بودند امسال موکب خود را در فرودگاه بین المللی شهدای لامرد بر پا کردند و با تدارک بیش از ۱۰۰۰ وعده ناهار، از مهمانان خود پذیرایی کردند. 
 اولین پرواز انتقال زائرین حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع )از لامرد به کشور عراق، با حضور مسوولان در فرودگاه بین المللی شهدای لامرد انجام شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز