سازمان مردم نهاد"یک گام تا رهایی" حامی آسیب دیدگان اجتماعی است

۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۴۳۵۲۶
سازمان مردم نهادیک گام تا رهایی حامی آسیب دیدگان اجتماعی است
سازمان مردم نهاد "یک گام تا رهایی" که دارای مجوز فعالیت از وزارت ورزش و جوانان است حامی همیشگی آسیب دیدگان اجتماعی می باشد.
 محمد رضا جدیدی درگفتگو با خبرنگاربرنا ازفارس اظهارداشت: اعضاء سازمان مردم نهاد " یک گام تا رهایی" در راستای مسئولیت پذیری و کسب تجربه جوانان در فعالیت های گروهی و جمعی درزمنیه های مختلف اجتماعی به یاری آسیب دیدگان می پردازند.
عضو فعال سازمان مردم نهاد"یک گام تا رهایی" ادامه داد: با همت اعضاء نیک اندیش این سازمان مردم نهاد  به صورت هفتگی طبخ غذا برای نیازمندان انجام می شود و سپس با کمک اعضاء در محلات حاشیه شهر و در بین خانواده های آسیب پذیر و آسیب دیده توزیع می شود.
وی تاکید کرد:  همچنین در مناسبت های مختلف مذهبی به  خصوص محرم و صفر  تعداد طبخ های بیشتری توسط اعضاء سازمان مردم نهاد" یک گام تا رهایی" انجام می‌شود که در همین راستا همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بیش از ۵۵۰ پرس غذا توسط  این سازمان مردم نهاد تهیه و درمحلات کمتر توسعه یافته (حاشیه شهر) و بین خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر و افراد بی خانمان شیراز توزیع  شد.
تهیه 600 بسته لوازم التحریر
جدیدی سپس بیان کرد: ازدیگر فعالیت های انجام شده  توسط سازمان مردم نهاد " یک گام تا رهایی"در زمینه کمک به آسیب دیدگان اجتماعی تهیه و توزیع لوازم تحریر در آغاز سال تحصیلی دانش آموزان است  

حامی

عضو فعال سازمان مردم نهاد"یک گام تا رهایی" خازر نشان کرد: مهر ماه سال جاری به یاری اعضاء نیک اندیش و پرمهر موسسه تعداد 600  بسته لوازم تحریر تهیه و بین  دانش آموزان  تعدادی از روستاها و محلات کمتر توسعه یافته شهر شیراز توزیع شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز