پیام استاندار فارس به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۳۹۱۴
پیام استاندار فارس به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی
استاندار فارس به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی پیامی صادر کرد.
به گزارشخبرگزاری برنا از فارس ، متن پیام دکتر سید محمد هادی ایمانیه به شرح زیر است:زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز که در سالروز حماسه آفرینی شهید محمد حسین فهمیده صورت می گیرد از مهم ترین ضروریات برای هدایت جامعه در مسیر صحیح اسلامی است. 
شهدا پرچم شرافت و عزت ملت ایران هستند و شهدای دانش آموزان رهبران جامعه سازی و تربیت انسان‌ها به شمار می روند.
الگوی تمدن سازی اسلامی بدون توجه عمیق به محیط پرورش و اندیشه و روحیات شهدای دانش آموز شدنی نیست و امروز بسیج دانش آموزی طلایه دار و پیشقراول این حرکت مقدس به شمار می‌رود.
اگر برنامه عملیاتی دشمنان اسلام و ایران تغییر محیط و سبک زندگی کودکان و نوجوانان این سرزمین و جداکردن آن ها از مواریث ارزشمند دفاع مقدس است، راهبرد جبهه انقلاب و دوستداران ایران عزیز باید توجه هرچه بیشتر و عمیق تر به مقوله دفاع مقدس و الگوهای بی بدیل آن در میان نوجوانان و جوانان رزمنده است.
نهال بسیج دانش آموزی که در دامان بسیج و فرهنگ دینی و انقلابی رشد کرده و جامعه آینده سازان ایران را مخاطب گرفته است از جمله طرح ریزی های راهبردی نظام اسلامی برای تقویت و تثبیت هویت دینی، انقلابی و ایرانی در مسیر تمدن نوین اسلامی است و بایسته است که بیش از گذشته مورد توجه قرار داشته باشد.
آینده ایران اسلامی همچنان نیازمند خلاقیت، فداکاری و حضور پرشور نوجوانان و جوانانی است که با تکیه بر فرهنگ عمیق ایرانی - اسلامی مجاهدانه پای در میدان گذاشته و آینده ای روشن برای ایران و جهان بیافرینند.
سید محمد هادی ایمانیه
استاندار فارس 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز