موارد بستری کرونا در فارس روند صعودی دارد

۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۹:۰۲
کد خبر: ۱۳۱۶۴۹۵
موارد بستری کرونا در فارس روند صعودی دارد
طی روزهای اخیر و به استناد آمارهای وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، شاهد افزایش موارت بستری به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در این استان هستیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، براساس گزارش آماری از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، تعداد مبتلایان روزانه این بیماری و بیماران نیازمند به خدمات بستری در فارس، روند افزایشی به خود گرفته و در این بین تعداد بیماران مواجه با وضعیت وخیم جسمی نیز نسبت به تعداد کل بیماران، عدد بالایی را نشان می‌دهد.
آخرین گزارش اماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، حاکیست که تاکنون ۶۲۳ هزار و ۵۸۳ بیمار مثبت با انجام بیش از ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار تست مولکولی و سریع، در این استان شناسایی شده است.
با بستری ۷۲ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۹۱ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.
در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هشت هزار و چهار نفر رسید.
همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۱۳ هزار و ۲۸ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
تعداد دُزهای تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با احتساب سه دُز، به هشت میلیون و ۳۱۶ هزار و ۸۷۸ دُز رسیده است.
این گزارش حاکیست که از این تعداد سه میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۸۹ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۰۱ هزار و ۳۲۱ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۱۰ هزار و ۷۶۸ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز