اهدای عضو مرد ۶۷ ساله لامردی به بیماران نیازمند

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۴:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۷۹۸۳
اهدای عضو مرد ۶۷ ساله لامردی به بیماران نیازمند
مدیر واحد فراهم‌آوری و پیوند اعضای بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ابوعلی سینای شیراز از اهدای عضو مرد ۶۷ ساله لامردی به بیماران نیازمند خبر داد.
به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد ،سیاوش غلامی گفت: با اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم علی حسن زاده اعضاء بدن این مرد ۶۷ ساله لامردی به یک بیمار نیازمند اهداء شد.
 وی افزود: مرحوم حسن زاده بر اثر خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی و در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد بستری بود که طی صحبت‌های انجام شده در خصوص پیوند اعضاء بدن این فرد به بیماران نیازمند، پس از انجام مراحل مربوط به تأیید مرگ مغزی، با رضایت خانواده برداشت عضو توسط دکتر علیخانی تحت عمل جراحی در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد صورت گرفت و به بیمارستان پیوند عضو ابوعلی سینا شیراز منتقل شد.
غلامی ادامه داد: با اهدای کبد وی در مرکز آموزشی درمانی ابوعلی سینا شیراز به بیماری نیازمند کبد، حیاتی دوباره بخشیده شد.
مدیر واحد فراهم‌آوری و پیوند اعضای بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ابوعلی سینای شیراز با بیان اینکه طی تلاش های صورت گرفته در سال گذشته، تعداد قابل توجهی مورد مرگ مغزی منجر به اهدای عضو در استان فارس شد اظهار داشت: هم‌اکنون شمار زیادی از بیماران نیازمند پیوند عضو در لیست انتظار به سر می‌برند و به سختی هزینه‌ها و رنج بیماری را تحمل می‌کنند این در حالی است که خداوند با دادن فرصت به برخی افراد برای بخشیدن حیات دوباره به این بیماران لذت شیرین بخشش را نصیب آنان می‌کند.
 اعضاء قابل اهداء شامل قلب و ریه‌ها، کبد و روده‌ها، لوزالمعده و کلیه‌هاست که علاوه بر این اعضا، برخی از بافت‌های بدن نیز قابل پیوند هستند.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز