صفر پور: جوانان، امروز نقطه عطف و هدف حملات دشمنان هستند

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۱۶:۳۳:۴۷
کد خبر: ۱۳۴۰۱۸۵
صفر پور: جوانان، امروز نقطه عطف و هدف حملات دشمنان هستند
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: جوانان ما امروز همان گونه که محور و نقطه سقل نگاه تحولی که بنا است درگام دوم انقلاب اتفاق بیفتد، هستند، نقطه عطف و هدف تمام حملات دشمنان نظام نیز هستند.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، حیدر صفرپوردر همایش معاونان فرهنگی وامورجوانان وزارت ورزش و جوانان که در شیراز برگزارشد اظهارداشت:حضور روح الله نجابت به  عنوان جوان ترین نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی از شهر شیراز   باعث  افتخار برای مردم خطه فارس است.
وی در ادامه  با بیان اینکه جوانی پراز تناقض  های شیرین است، ابراز داشت:  نگاهی که جوان را محور تمام خوبی ها مطرح می کند  در بعد دیگر   او را در معرض تمام اتفاقات ناخوشایند قرار می دهد  که این موضوع  بار مسئولیت جوان  را دوچندان می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه ضمن تشکر از  مدیران ستادی وزارت که درکارگاه و نشست های مختلف  شرکت کردند ، عنوان کرد:  در نشست های برگزار شده آنچه نیاز معاونت های فرهنگی و امور جوانان  کشور برای ادامه جدی تر و مصصم تر برنامه ها بود به بهترین شکل  بیان شد .
صفر پور سپس با ابراز تشکر از کارکنان معاونت فرهنگی و امورجوانان استان فارس که  زحمت های برگزاری این نشست را برعهده داشتند، بیان کرد: امیدوارم دراین دو روز که خدمت معاونین فرهنگی و امور جوانان کشور بودیم ،توانسته باشیم خاطر ات خوبی را از شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) ، شهری که فرهنگ، علم و مذهب  را درکنار هم درخود جای داده است در ذهن شما باقی بگذاریم و در برنامه های بعدی  نیز میزبان شما باشیم.
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز