نرم افزارها و دانش بنیان‌ها به کمک فروش آمده‌اند

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۳۴۳۹۴۸
نرم افزارها و دانش بنیان‌ها به کمک فروش آمده‌اند
رئیس موسسه ماد در همایش کسب و کارهای اینترنتی با اشاره به شکل گیری این موسسه گفت: یکی از هوشمندترین کارهای یک سال اخیر ترجمه یکی از بهترین کتاب های حوزه مدیریت کسب و کار است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی جمشیدی با بیان اینکه در تصور ما از شرکت های موفق، بزرگتر، تبلیغات بیشتر و برند قوی تر داشتن، است، عنوان کرد: تصور ما از موفقیت اشتباه است، بازدهی سرمایه شاخص موفقیت است که سرمایه گذاران بزرگ هنگام سرمایه گذاری به این ملاک توجه می کنند.
جمشیدی با بیان اینکه میانگین بازدهی سرمایه گذاری در کشورهای مختلف چندان متفاوت نیست، متذکر شد: کسی که در ایران نمی تواند در کسب و کاری موفق شود و راه ارتباط با مشتری را بلد نباشد در کشورهای پیشرفته تری مانند کانادا نیز نمی تواند موفق عمل کند.
وی با بیان اینکه متوسط بازدهی سرمایه در صنف های مختلف نیز چندان تفاوتی ندارد، خاطرنشان کرد: با بررسی ۵۰۰ صنعت در آمریکا متوجه شدند هر صنعتی ۵ درصد بازدهی کلان دارد، بهترین فرصت سرمایه گذاری کسب و کار فعلی ما است، شرکت هایی که بازدهی کلان دارند یا ضرر کلان دارد به دلیل رویکرد متفاوت در مشتری مداری است، فروش مداری و تبلیغات زیاد سبب کوچک شدن کسب و کار می شود، شرکت های موفق با شناخت از مشتری و تمرکز روی مشتریان، منابع انسانی و تامین کنندگان به موفقیت می رسند.
جمشیدی ادامه داد: نرم افزار سی آر ام قبل از اینکه نرم افزار باشد یک فرهنگ سازمانی است و تمرکز آن بر روی مشتری مداری است، این‌نرم افزار یک شمشیر دو لبه است و می تواند ارتباطات را تغییر دهد؛ بدون پالایش فرهنگ این نرم افزار می تواند مخرب باشد.
وی با بیان این‌نرم‌افزار یکی از نرم افزارهای MIS است، افزود: این دسته از نرم افزارها از سری نرم افزارهای اطلاعاتی و مدیریتی است، کاربرد این نرم افزار بیشتر در بازاریابی است و نرم افزار فروش نیست، و به نرم افزارهای سطح پایین نیز می کند.
این مدیر موفق تصریح کرد: مدیریت تراکنش ها، taskها، محصولات، صندوق و غیره در دسته کاربردهای این نرم افزار نیست، ثبت مشتریان بالقوه، طبقه بندی مشتریان براساس سفر مشتری، طبقه بندی آنها بر اساس ویژگی های موردنیاز، مدیریت اطلاعات مشتری و مدیریت تعاملات کارکنان فروش از کاربردهای نرم افزار سی آر ام است.
جمشیدی با تاکید بر لزوم آموزش استفاده از این‌ نرم‌افزار گفت: در این‌نرم افزار می توان تعاملات بین کارکنان و مشتریان را ثبت کرد، همچنین از سایر قابلیت های عادی دیگر نیز پشتیبانی می‌کند؛ این‌نرم افزار فقط برای شرکت هایی که سفر مشتری دارد مناسب است و به طور مثال برای فروشگاه های زنجیره ای مناسب نیست.
وی با بیان اینکه سامانه ای برای ارتباط بین کسب و کارهای و مشتریان ایجاد شده است، گفت: این نرم افزار برای هر کسب و کار اختصاصی است و بسیار است، کسب و کارهای همچنان به صورت سمتی در حال هستند و این سامانه به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است که موسسه ماد آن را تولید کرده است، این نرم افزار برای شرکت هایی است که با خود سراغ مشتری بروند و یک پروسه چند ماهه سوددهی است.
جمشیدی با بیان اینکه از این مدل سامانه ها در شرکت های بزرگی مانند ماکروسافت استفاده می شود، گفت: از این سامانه نوین ۹۵ درصد کسب و کارهای هدف هنوز استفاده نمی کنند، ارزش هایی که ما به آن قائل هستیم مشتری مداری است و به روز ترین ارزش ها را در این نرم افزار گنجاندیم شعس در هوشمندسازی کرن آن داریم.
وی ادامه داد: این تولید بر اساس تقاضا انجام شده است و پیش از تولید ما ۲۰ مورد فروش داشتیم، امیدواریم تا آخر سال ما به فروش بیش از یک هزار نرم افزار برسیم.
 
فرزانه دانشمند، موسس و مدیرعامل شرکت پروانه پویان که طراح این نرم افزار است در ادامه گفت: تولید این نرم افزار یک سال زمان برد و ۱۱ نفر در ساخت آن تلاش کردند و سرمایه گذار آن شرکت ماد است، ما از فناوری منبع استفاده کردیم و آن را ارتقا دادیم، ما یک هسته را توسعه دادیم و یک هسته مدیریت جامع با قابلیت های زیاد را ایجاد کردیم و در این سامانه استفاده از هوش مصنوعی بهره بردیم.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز