استاندار فارس: قهرمانی جوانان ورزشکار نشاط و انگیزه را در کشور شعله ور می کند

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۳۵۰۵۹۸
استاندار فارس:  قهرمانی جوانان ورزشکار نشاط و انگیزه را در کشور شعله ور می کند
استاندار فارس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص الگو بودن جوانان ورزشکار و قهرمان گفت: جوان ورزشکار با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور قهرمان می‌شود و با این قهرمانی نشاط و انگیزه را در سایر جوانان شعله ور می کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در « آیین افتتاح جشنواره بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» با عنوان امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، از میزبانی شیراز و استان فارس برای برگزاری این جشنواره ابراز خرسندی کرد و گفت: میزبانی فرزندان برومند و ورزشکار نیروهای ارشمند پاسدار انقلاب اسلامی در استان ورزش‌دوست فارس و شیراز باعث خوشحالی است.
وی با تشکر از سپاه فجر استان فارس به عنوان میزبان برگزاری این جشنواره گفت: وظیفه مدیران حمایت از ورزش، همت به خرج دادن، هزینه کردن، برنامه‌ریزی داشتن و هدف‌گذاری بوده و وظیفه ورزشکاران نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است.
استاندار فارس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص الگو بودن جوانان ورزشکار و قهرمان گفت: رهبر معظم انقلاب بر الگو بودن جوانان قهرمان ورزشکار نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه معنویت و اخلاق و وفاداری به وطن تاکید دارند.
 نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: جوان ورزشکار با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور قهرمان می‌شود و نشاط و انگیزه را در سایر جوانان شعله ور می کند.
دکتر ایمانیه با تاکید بر اینکه وظیفه قهرمانان ورزشکار بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: قهرمانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه اخلاق و معنویت هم باید الگو باشند و همچنین باید در ترویج و تشویق مردم جهت ورزش همگانی الگو و مشوق باشند.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز