فرماندار لامرد: اعتبارات حاصل از فروش نفت و گاز در شهرستان لامرد ۲۵۰درصد افزایش یافت

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۶۳۱۳۳
فرماندار لامرد: اعتبارات حاصل از فروش نفت و گاز در شهرستان لامرد ۲۵۰درصد افزایش یافت
فرماندار شهرستان لامرد از افزایش 250 درصدی اعتبارات حاصل از فروش نفت و گاز در این شهرستان خبرداد و گفت: از محل اعتبارات مذکور مبلغی بیش از 47 میلیارد تومان به شهرستان لامرد تعلق گرفته که نسبت به سال قبل افزایش 2.5 برابری داشته ایم.
به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ اسماعیل رستگار تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات نفت و گاز از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای نیز به رقمی معادل17میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است.
این مقام مسئول افزود: خوشبختانه افزایش اعتبارات بسیار خوبی به لامرد تعلق گرفته است که با برنامه ریزی و نگاهی متوازن تلاش کرده ایم به حل مشکلات کمک کنیم.
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان لامرد ادامه داد: این اعتبارات با اولویت سامان بخشی به پروژه‌های حوزه راه، آب، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و نوسازی، عمران شهری و روستایی است.
رستگار با تفکیک اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، اعتبارات سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز، اعتبارات قانون توسعه متوازن و اعتبارات در اختیار نماینده مجلس عنوان کرد: سهم شهرستان لامرد از اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته سه برابر شده که مبلغی معادل 64 میلیارد و 200 مییلیون ریال است و همچنین اعتبارات در اختیارات حوزه نمایندگی مجلس نیز مبلغی حدود 15میلیارد تومان است که به شهرستان های لامرد و مهر اختصاص یافته است.
فرماندار شهرستان لامرد اذعان کرد: مجموع اعتبارات تخصیص یافته قریب به ۸۶ میلیارد تومان است که دستگاه‌های اجرایی و مدیران بایستی خدمات دولتی را به طور مناسبی به مردم اعلام کنند.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز