پرواز اربعین از فرودگاه بین المللی لامرد به نجف اشرف انجام می‌شود‎‎

۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۸۵۱۷
پرواز اربعین از فرودگاه بین المللی لامرد به نجف اشرف انجام می‌شود‎‎
مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم جنوب کشور برای سفر به کربلا معلا و علیرغم باز بودن مرزهای زمینی، پرواز اربعین از فرودگاه بین المللی لامرد به نجف اشرف انجام می‌شود.
به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد فارس؛ سهراب عزیزی تصریح کرد: در سال گذشته علیرغم محدودیت کشور عراق در پذیرش هوایی، فقط شش فرودگاه کشور ازجمله لامرد میزبان مسافران هوایی اربعین حسینی بودند که امسال نیز عزیزان می توانند ۵ روز قبل از اربعین حسینی به نجف اشرف اعزام شوند و یک روز بعد نیز به کشور مراجعت داشته باشند‌.
وی در ادامه از بروزرسانی تجهیزات جدید این فرودگاه بین‌المللی با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد ریال خبر داد و گفت: از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران برج مراقبت پرواز و گذرنامه فرودگاه بین المللی لامرد خریداری و نصب شد.
مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد بیان کرد: سیستم جدید و به روز WDI که سرعت و جهت لحظه ای باد و تغیرات برخط آن را در اختیار کنترلر ترافیک هوایی قرار میدهد در برج مراقبت پرواز لامرد با همکاری ایستگاه هواشناسی سینوپتیک فرودگاهی و همچنین تجهیزات گذرنامه و پاسپورت خوان و بارکد خوان های جدید در قسمت اداری این فرودگاه نصب شد علاوه بر این کارشناسان در حال نصب دکل های روشنایی بلوار ورودی فرودگاه تا پیش از انجام پروازهای اربعین هستند.
انتهای پیام
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز