۲۷۲ کیلو تریاک در فارس کشف شد

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۳۸۱۱۹۹
۲۷۲ کیلو تریاک در فارس کشف شد
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز و انتظامی شهرستان داراب، یک محموله ۲۷۲ کیلوگرمی تریاک کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهارداشت: روز گذشته مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از ورود یک محموله مواد مخدر از هرمزگان به سمت شیراز با یک دستگاه وانت پیکان مطلع و موضوع را به شهرستان داراب گزارش دادند. 
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان داراب پس از هماهنگی با مرجع قضائی سریعا به محور مواصلاتی شیراز-بندرعباس اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت موفق شدند وانت پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی و با اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ماموران انتظامی با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۲۷۲ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در پشت صندلی عقب و کف خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.
حبیبی با  اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، ابراز داشت: ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز