فرمانده سپاه پاسداران : به زودی انتقام خون شهدا حادثه تروریستی شاهچراغ گرفته می شود

۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۹۲۱۱۸
فرمانده سپاه پاسداران : به زودی انتقام خون شهدا حادثه تروریستی شاهچراغ گرفته می شود
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : رژیم سعودی، آمریکا و اسرائیل بدانند که به زودی انتقام خون پاک شهدا حادثه تروریستی شاهچراغ گرفته می شود و ما از منطقه شما را بیرون خواهیم راند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار حسین سلامی در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اظهارداشت:  شهدای این حادثه تروریستی جان خود را برای یک هدف مشخص و والا تقدیم به خداوند کردند و ما اجازه نمیدهیم خون آنها پایمال شود.
وی با اشاره به اینکه دشمن با فریادهای پرشکوه مردم ایران خفه خون گرفته است، عنوان کرد : دشمن باردیگر جرأت نمی‌کند برای نا امن سازی ایران برنامه ریزی کند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه  شهدا خون جاری در پیکره انقلاب هستند، بیان کرد:  امروز دوباره قلوب مؤمنین به هم پیوند خورد و برای هم دردی با خانواده شهدا به صحنه آمدیم تا عالم بداند این ملت زنده است.
مردم شیراز مردمی وفادار هستند
سردار سلامی در ادامه تصریح کرد :  مردم شیراز مردمی وفادار هستند و به دشمنان نشان دادند که دشمن پوچ است و شهدا در قلب و جان مردم ایران جای دارند.
وی  خاطر نشان کرد:  طی ۴٣ سال گذشته  ملت ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری طوری رفتار کرده که نشان داده  آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه توطئه ای که این روزها در کشور جاری است حاصل تفکرات آمریکا، اسرائیل، رژیم سعودی است، افزود : دشمنان طی ۴٣ سال گذشته شکست‌های سختی از ملت ایران خورده‌اند و همواره ما عوامل استکبار را به گونه‌ای تحقیر کرده‌ایم که دوباره برنامه ریزی می‌کنند که به ملت ایران آسیب برسانند.
آمریکا می‌خواهد دین مردم ما را از بین ببرد
سردارسلامی سپس گفت :تصویری که آمریکایی‌ها از ایران نمایش می‌دهند ،ایرانی عقب مانده، مملو از بیکار، کارخانه‌ها تعطیل است زیرا آنان می‌خواهند همچون زمان پهلوی منابع ایران را به غارت ببرند.
وی بابیان اینکه آمریکا می‌خواهد دین مردم ما را از بین ببرد ، ادامه داد: به کسانی که فریب دروغ گویی های آمریکایی‌ها را خورده‌اند می گوییم آمریکا میدانند که نمی‌توان ملت ایران را شکست دهند از این رو  تلاش می کنند برخی از جوانان را فریب دهد تا بتواند از این طریق در میان اقشار مردم نا امیدی را تزریق کند.
دانشجویان همواره حق طلب بوده‌اند
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درادامه بابیان اینکه دانشجویان همواره حق طلب بوده‌اند، ابرازداشت: آنان که شعار زن، زندگی و آزادی شعار سر می‌دهند مگر این شهدای حادثه تروریستی چه گناهی کرده بودند که اکنون باید به مظلومانه ترین حالت به شهادت برسند.
سردار سلامی ضمن تاکید براینکه امروز روز پایان اغتشاشات است، تصریح کرد : دیگر به خیابان‌ها نیایید زیرا این نقشه کاخ سفید و اسرائیل بوده که در جامعه اسلامی ایران تشویش ایجاد کند و نباید اجازه داد آینده این کشور تبدیل به آینده‌ای شوم شود.
وی با اشاره به اینکه با شهدا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون برای آرامش مردم کشور تلاش کنیم، گفت : کارگردانان و رسانه‌هایی که نسبت به ایجاد نگرانی برای مردم اقدام می‌کنند بدانند که به زودی آرامش شما را خواهیم گرفت.
انتهای پیام
نظر شما