ایمانیه : جهت رفع مشکلات ۱۵ ساله پتروشیمی های استان با جدیت انجام می شود

۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۸:۰۵
کد خبر: ۱۳۹۴۴۶۲
ایمانیه : جهت رفع مشکلات ۱۵ ساله پتروشیمی های استان با جدیت انجام می شود
استاندار فارس با تاکید براینکه جهت رفع مشکلات ۱۵ ساله پتروشیمی های استان با جدیت انجام می شود، گفت: توقع داریم قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در فارس مستقر شود، فرآیند اجرایی را با سرعت بیشتری آغاز کند و منتظر اخذ تمامی مجوزها برای شروع کار نباشد و برکلیات طرح تمرکز کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه پتروشیمی های استان، احداث این مجتمع ها را یکی از مشکلات مزمن شده استان بیان کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم مشکلات ۱۵ ساله این واحدها رفع شود تا ضمن ایجاد اشتغال، آن را بعنوان نقطه قوت استان معرفی کنیم.
وی خواستار تسریع در طراحی و جذب سرمایه گذار، توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) شد و افزود: توقع داریم قرارگاه در فارس مستقر شود، فرآیند اجرایی را با سرعت بیشتری آغاز کند و منتظر اخذ تمامی مجوزها برای شروع کار نباشد و برکلیات طرح تمرکز کند.
استاندار فارس خطاب به سازمان های برق، آب، گاز، منابع طبیعی، صمت و شرکت شهرک ها گفت:  همت کنید تا بعد از ۱۵ سال پتروشیمی های استان به نتیجه برسد؛ لذا به حداقل ها اکتفا کنید و در حین اجرای پروژه نظارت های مستمر داشته باشید.
دکتر ایمانیه بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی تاکید کرد و ابراز داشت: هر دو طرف اقدام کنید تا با به سرانجام رسیدن این پروژه ها، امیدواری در مردم بیش از پیش ایجاد شود.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز