محبی پور : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تأمین امنیت و توسعه کشور می‌شود

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۱
محبی پور : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تأمین امنیت و توسعه کشور می‌شود
معاون سیاسی امنیتی فارس با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تأمین امنیت و توسعه کشور می‌شود، گفت: مردم خواهان پایان مماشات در برابر اغتشاشگران هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  اسماعیل محبی‌پور در جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس فارس که با حضور سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: هر گامی که در مسیر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته شود در نهایت موجب امنیت پایدار و به تبع آن زمینه‌سازی برای توسعه و رشد کشور خواهد شد.
وی با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که  امروز وقت و انرژی‌مان در کنار خدمت به مردم صرف موضوعات مرتبط با شهدا می‌شود، گفت: در همین دو ساعتی که در این جلسه در کمال آرامش حضور داشتیم، خبر شهادت چندین نفر از مدافعان امنیت کشور به ما مخابره شد.
معاون سیاسی امنیتی فارس با بیان اینکه طی این مدت فارس حدود ۲۰ شهید در راه خدا و در مسیر تامین امنیت استان تقدیم نظام کرده است، تشریح کرد: هفت شهید در  استان به عنوان مدافعین امنیت و ۱۳ شهید نیز در شاهچراغ (ع) به دست دشمن تروریست به شهادت رسیدند که همین مساله مبیّن اهمیت گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.
محبی پور بداخلاقی‌ها و اعمال غیرانسانی چون فحاشی و هتاکی به پرچم کشور و مقدسات نظام و دین، ترور، پرتاب شیئ و شلیک گلوله و کشتن مردم بی‌گناه و مدافعان امنیت را از جمله شگردهای منافقین و اغتشاشگران و تجزیه‌طلبان و دشمنان برای تضعیف امنیت و نظام برشمرد و افزود: مردم خواهان پایان مماشات مسئولان در برابر اغتشاشگران هستند.
وی افزود: دلیل اینکه نیروهای ما اینگونه شبانه‌روزی سر و سینه خود را سپر سنگ و گلوله می‌کنند، بصیرت آنها نسبت به آینده کشور و اهمیت امنیت و داشتن روحیه جانفشانی و ایثار است که همچنان در نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی ما وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی فارس تاکید کرد: به سبب همین اعتقاد و ایمان آنها و علاقه‌شان به میهن و نظام و داشتن روحیه ایثار و شهادت است که این میهن حفظ شده و آنها به خوبی می‌دانند که امنیتی که در این ایام حفظ می‌شود، راه توسعه را هموار خواهد کرد.
انتهای پیام
نظر شما