قالیباف: نباید فرصت جنگ رسانه‌ای را به دشمنان داد

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۸:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۸۵۸۴
قالیباف: نباید فرصت جنگ رسانه‌ای را به دشمنان داد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید فرصت جنگ رسانه‌ای را به دشمنان داد چون همه ما موظف هستیم که نسبت به مقابله رسانه‌ای با دشمنان اقدام کنیم زیرا اگر این فعالیت را انجام ندهیم در عرصه جنگ رسانه‌ای و شناختی که جنگ بسیار مهمی است شاهد خسارت خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد باقر قالیباف در آئین گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اظهارداشت: تروریسم کور فجیع‌ترین اقدامی است که نشان دهنده خروج از انسانیت رژیم صهیونیستی و آمریکا است و هدف آن نیز ایجاد مانع در مقابل ایران قوی و قدرتمند است.
وی ادامه داد: ١٧ هزار شهید ترور در کشور و بالغ بر ١٠ هزار مجروح حاصل ترورهایی است که دشمنان انجام داده تا ایران جز مظلوم ترین کشورهای جهان در این حوزه باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان جبران خسارت و حوادث تروریستی را محکوم نمی‌کنند عنوان کرد: پس از انجام چنین جنایت‌هایی خود را حق به جانب می‌دادند و حتی این گونه تروریست‌ها را حمایت همه جانبه می‌کنند.
قالیباف سپس تاکید کرد: انقلاب اسلامی با روشنگری امام راحل در مسیری قرار گرفت که با تمامی دشمنان ایران و انقلاب مبارزه کرد و تمامی این نقشه‌های دشمنان نشان دهنده ناتوانی دشمنان برای متوقف ساختن توسعه ایران است.
وی ادامه داد: آمریکا با بازگذاشتن دست آنانی که حمایت می‌کنند در تلاش است تامنطقه را نا امن کنند .
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا با ایجاد جنگ شناختی و رسانه‌ای در تلاش است تا امنیت روانی جامعه اسلامی را کم رنگ کنند و با دروغ سازی و انتشار اطلاعات غلط در تلاش است تا جامعه را به هرج و مرج بکشاند چون آنان ترویج دهنده خشونت اند.
قالیباف خاطر نشان کرد :  مشکلاتی که در کشور طی چند هفته اخیر شاهد بودیم حاصل تفکر افرادی است که حامی حقوق بشر هستند اما خودشان آموزش دهنده اغتشاشگرانی است که جان بسیاری از مردم را گرفته‌اند.
وی افزود: دشمن در تلاش است تا ایران را ضعیف و عقب مانده نشان دهد و این ضعف را به ملت ایران توسعه دهد اما دشمن باید بداند ایران هیچگاه پا پس نمی‌کشد و با تلاش و مجاهدت و با فضل الهی روشنگری، آرامش و آسایش را در جامعه پایدار می‌کنیم.
وی در ادامه به جنگ رسانه‌ای اشاره کرد و  ابراز داشت: این جنگ بسیار خطرناک بوده و باید تمامی ارکان جامعه با مجاهدت و همدلی و صمیمیت زمینه برطرف کردن مشکلات را فراهم کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد :کشور دارای نیروی انسانی و ظرفیت‌های ویژه ای است که می‌توان با استفاده از این توان و ظرفیت شاهد آینده‌ای درخشان باشیم.
قالیباف اظهار داشت : مردم جامعه اسلامی مردمی مقتدر و مظلوم بوده و مقاومت‌هایی که انجام داده‌اند موجب شده تا انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرد.
انتهای پیام 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز