قانع : طرح اطفاء حریق تا پایان شورای ششم شیراز اجرا می شود

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۹:۰۱
کد خبر: ۱۴۲۷۱۲۷
قانع :  طرح اطفاء حریق تا پایان شورای ششم شیراز اجرا می شود
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ابراز امیدواری کرد که با توجه به اقدامات عمرانی و توسعه تجهیزاتی انجام شده و در دست اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، بر اساس طرح جامع اطفاء حریق شهر شیراز، ایستگاه‌های قدیمی تجدید بنا شده و این کلانشهر از نظر تعداد ایستگاه های آتش نشانی به استاندارد برسد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدهادی قانع  گفت: با حمایت و پشتیبانی شهردار و شورای ششم کلانشهر شیراز علاوه بر به روز رسانی تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی، با بهره برداری از ساختمان‌های جدید دو ایستگاه شماره ۶ و ۲۲، کلنگ زنی و شروع به ساخت ساختمان‌های جدید سه ایستگاه شماره ۷،۸ و ۱۰ و ساخت چهار ایستگاه جدید آتش نشانی در گویم، خیابان بنی هاشمی، خیابان هویزه و بلوار مدرس شمار ایستگاه‌های عملیاتی به ۲۷ عدد خواهد رسید و به سمت توسعه ایمنی شهری پیش می‌رویم.
 قانع ادامه داد: به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی، افزایش ایستگاه‌های عملیاتی و در نهایت توجه به ایمنی شهری از موارد مورد توجه و ضروری است که مدیران کلانشهر شیراز به آن تاکید و در راستای آن تلاش می کنند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: براساس تجارب به دست آمده در حوادث مختلف و اهمیت پیشگیری و کاهش خسارات جانی و مالی، با تدوین سند طرح جامع اطفا حریق شهر شیراز، افزایش ایستگاه‌ها و ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی، نیاز سنجی و تدوین چشم اندازی ۲۰ ساله تلاش شد که این سازمان برای مقابله با حوادث احتمالی توانمند تر شود.
قانع عنوان کرد: بر همین مبنا بود که با حمایت مدیریت شهری تجهیزات مهمی مانند ست‌های هیدرولیک امداد ونجات برای تمام ایستگاه‌های عملیاتی به منظور افزایش سرعت امدادرسانی خریداری و بحث خرید  نردبان ۵۶ متری برای حوادث حساس در بلند مرتبه‌ها با لایحه دو فوریتی شورای شهر شیراز مصوب شد.
قانع تاکید کرد: آتش نشانی شیراز در بخش عمرانی و در سال جاری با یک انقلاب رو به رو شده است.
ساختمان جدید ایستگاه های شماره ۷ ( فرصت شیرازی)، ایستگاه شماره ۸ ( شهرک استقلال)، ایستگاه شماره ۱۰ ( خیابان بریجستون) و ایستگاه شماره ۲۰ بلوار شاهد در مرحله ساخت قرار گرفت و ساخت چهار ایستگاه جدید خیابان  هویزه، خیابان بنی هاشمی، ایستگاه صیاد شیرازی بلوار مدرس ودینکان در حال انجام است.
این مقام مسئول به افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید ایستگاه شماره شش بلوار عدالت و ایستگاه جدید و تخصصی  شماره ۲۲  پارک کوهستانی دراک اشاره کرد و افزود: تا پایان سال جاری نیز ایستگاه جدید و بزرگ مقیاس گویم به عنوان بزرگترین ایستگاه آتش نشانی جنوب کشور افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز