۵ واحد متخلف عرضه و توزیع گوشت قرمز و فرآورده های دامی در بیدزرد تعطیل شدند

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۵:۱۶
کد خبر: ۱۴۲۹۹۶۱
۵ واحد متخلف عرضه و توزیع گوشت قرمز و فرآورده های دامی در بیدزرد تعطیل شدند
مرحله دوم جلوگیری از فعالیت کشتار غیرمجاز دام از سوی گشت همپوشان شامل کارشناسان مرکز بهداشت شهدای والفجر، شبکه دامپزشکی، نیروی انتظامی، یگان امداد، اداره راهداری و اتاق اصناف شیراز در محور شیراز - تفیهان و بیدزرد انجام شد.
به  گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر گفت: هرگونه ذبح دام خارج از کشتارگاه های زیر نظارت دامپزشکی ممنوع است و با متخلفان در این زمینه بر اساس قانون برخورد می شود.
دکتر «علیرضا شریعتی» اضافه کرد: نیاز است شبکه دامپزشکی، بخشداری ها و دهیاری های شهرستان شیراز نیز در زمینه ممنوعیت ذبح دام در غیر از کشتارگاه صنعتی مشارکت و دستورالعمل های لازم در این زمینه را اجرا کنند.
کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر نیز با بیان این که برخی واحدهای قصابی در حاشیه شهر شیراز اقدام به ذبح دام و عرضه گوشت خارج از چرخه نظارتی و بهداشتی می کنند، گفت: با ادامه این روند و نظارت هایی که از سوی کارشناسان بهداشت محیط انجام شده، با واحدهای متخلف برخورد قاطع قانونی انجام و پنج واحد متخلف در حضور نمایندگان شبکه دامپزشکی، نیروی انتظامی، یگان امداد، اداره راهداری و اتاق اصناف شیراز در محور شیراز - تفیهان و بیدزرد تعطیل شده است.
مهندس «محمد علی محسنی پور» افزود: تشدید نظارت بر ذبح، عرضه و توزیع گوشت قرمز و فرآورده های دامی شهر شیراز در راستای پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی و انتشار بیماری های مشترک بین انسان و دام است و این امر با همراهی فرمانداران، بخشداری ها، دهیاری ها، واحدهای صنفی و مردم امکان پذیر می شود.
انتهای پیام 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز