ایمانیه : امید‌ اصلی مسافران نوروزی و شهروندان، حمایت پلیس از آنان است

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۶:۴۲
کد خبر: ۱۴۵۰۶۹۹
ایمانیه : امید‌ اصلی مسافران نوروزی و شهروندان، حمایت پلیس از آنان است
استاندار فارس گفت: در مقایسه‌ای که توسط دستگاه های نظارتی ذیربط در پایتخت انجام می‌شود بار‌ها دیده‌ایم عملکرد نیروی انتظامی استان، درخشش ویژه و خاص خود را دارد و خیلی از آن‌ها هم برای دیگر استان‌ها به الگو تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی فارس ضمن قدردانی از کارکنان پلیس، اظهار داشت: شهروندان ما به این امید که امنیت خانه‌هایشان توسط پلیس برقرار می‌شود منزل را در ایام نوروز ترک و به مسافرت می‌روند؛ پلیس هم تمام توان و امکانات خود را به کار خواهد گرفت تا خللی به امنیت مردم وارد نشود.
استاندار فارس افزود: شهروندان هنگام مسافرت و در بین راه نیز امیدوارند که با تدابیر پلیس مسیری را بپیمایند که امن و ایمن باشد و دچار حوادث رانندگی و همچنین دچار ترافیک نشوند و به موقع به مقصد برسند.
دکتر ایمانیه با بیان اینکه یکی از امید‌های اصلی مسافران نوروزی و شهروندان حمایت پلیس از آنان است، گفت: همکاری خوبی وجود دارد و همه دستگاه‌ها آماده هستند تا به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه دهند؛ ان‌شاالله مهمانان در سفر به این استان خاطری خوشی داشته باشند.
وی عنوان کرد: پلیس راهور و پلیس‌راه لازم است با رانندگان پرخطر برابر قانون با جدیت برخورد کنند تا سایر رانندگان در شرایط مساعدتری به سفر خود ادامه دهند.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: در مقایسه‌ای که در تهران انجام می‌شود بار‌ها دیده‌ایم عملکرد پلیس استان فارس درخشش ویژه و خاص خود را دارد و خیلی از آن‌ها هم برای دیگر استان‌ها به الگو تبدیل شده است.
انتهای پیام 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز