استاندار فارس : اصالت، اعتقاد، شرافتمندی و وفاداری چهار ویژگی بارز اهالی منطقه سعدیه است

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۳:۵۵
کد خبر: ۱۴۵۰۷۰۶
استاندار فارس : اصالت، اعتقاد، شرافتمندی و وفاداری چهار ویژگی بارز اهالی منطقه سعدیه است
استاندار فارس با بیان اینکه اهالی شهرک سعدی نسبت به برپایی آیین‌های مذهبی و ملی نگاه ویژه‌ای دارند، افزود: این در حالیست که آنچه شایسته این مردم عزیز است هنوز به سرانجام نرسیده است.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، دکتر محمدهادی ایمانیه در مراسم بهره برداری از فاز اول محور گردشگری و فضای شهری حاج عزت اله فهندژ سعدی از عزم جدی برای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: محله‌ی سعدیه شیراز دارای مردمانی اصیل، معتقد و شرافتمندی است که وفاداری آن‌ها به اسلام، مبانی اعتقادی و شهرشیراز و ایران بار‌ها اثبات شده است.
 استاندار فارس با بیان اینکه اهالی این شهرک نسبت به برپایی آیین‌های مذهبی و ملی نگاه ویژه‌ای دارند، افزود: این در حالیست که آنچه شایسته این مردم عزیز است هنوز به سرانجام نرسیده است.
دکتر ایمانیه از اجرای این پروژه به عنوان اقدامی موثر در حوزه گردشگری و تقویت نشاط اجتماعی یاد کرد و گفت: ارزش فعلی اجرای این پروژه مبلغی بالغ بر هزار میلیارد تومان است؛ لازم با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری شیراز اقدامات تاثیرگزاری در حوزه زیباسازی و احیای بافت فرسوده این منطقه انجام شود.
نماینده عالی دولت در فارس از سعدی، شاعر پرآوازه جهان اسلام و جهان بشریت یاد کرد و گفت: اشعار این شاعر گرانمایه در معتبرترین مجامع بین المللی خودنمایی می‌کند و این بیانگر اصالت فرهنگ اصیل فارس و ایران است.
دکتر ایمانیه با اشاره بر اینکه ساماندهی محور سعدی از رسالت‌های مهمی است که باید نسبت به آن همت گمارد، افزود: 
بهسازی و زیباسازی محدوده اطراف آرامگاه سعدی با همکاری مسکن و شهرسازی و شهرداری در دستورکار است به گونه ای که هرگردشگری داخلی و یا خارجی که به شیراز سفر و از آرامگاه سعدی بازدید میکند با چهره ای درخور نام این شاعر بلندآوازه و شهر ادب پرور شیراز مواجه شود.
انتهای پیام 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز