پیام استاندار فارس به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۵۱۵۸۳
پیام استاندار فارس به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲
پیام استاندار فارس به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  دکتر محمدهادی ایمانیه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی پیامی بدین شرح صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
حلول سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به هم استانی های عزیز همچنین خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می نمایم. تقارن شروع سال نو با ماه مهمانی خداوند، نویدبخش سالی پر از خیر و برکت است.
سال ۱۴۰۱ با تلخی ها و شیرینی هایی همراه بود؛ از جمله حادثه تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی علیه السلام و مشکلات معیشتی مردم که از تلخ ترین اتفاقات سال گذشته بود. از طرفی خروج فارس از خشکسالی، آبرسانی به روستاها و سه برابر شدن حجم افتتاح پروژه ها در دهه مبارک فجر نسبت به سال قبل و عبور از سهمیه استان در ایجاد اشتغال از شیرینی های سال گذشته بود.
اتحاد و همدلی بین اقوام اعم از فارس، ترک، لر، عرب و سایر اقوام و هم افزایی ادیان و مذاهب در استان ان‌شاءالله محیطی همراه با انگیزه و آرامش را برای خانواده ها و همچنین بستری مناسب برای جذب سرمایه گذاران و اشتغال آفرینی و فرصتی مناسب را برای جوانان و نخبگان جهت توسعه علمی فراهم کرده است.
امیدوارم در سال جدید جوانان عزیز، با انگیزه و با نشاط در راستای کسب علم و معرفت و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی تلاش روز افزون داشته باشند و با توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در راستای رفع مشکلات مردم به ویژه در موضوعات اشتغال، مسکن، معیشت و عمران و توسعه استان گام های بلندتری برداریم و استانی پیشتاز در معنویت، اخلاق اسلامی و امیدآفرینی توأم با کسب عناوین برتر در کشور داشته باشیم.
محمد هادی ایمانیه
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز