بحرینی : درآمد انجمن حمایت از زندانیان شیراز رشد داشته است

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۷:۳۷
کد خبر: ۱۴۷۹۰۶۴
بحرینی : درآمد انجمن حمایت از زندانیان شیراز رشد داشته است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از رشد ٥٩ درصدی درآمد انجمن حمایت از زندانیان شیراز در سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سید مصطفی بحرینی یکشنبه ٧ خرداد در آیین جشن نسیم مهر که به همت انجمن حمایت زندانیان شیراز برگزار شد، بیان کرد: تقارن برگزاری جشن نسیم مهر با دهه کرامت، حاکی از مبارکی این ایام است که باید آن را به فال نیک بگیریم.
او ادامه داد: دادگستری علاوه بر وظیفه‌ای که نسبت به مجرمان از جمله اصلاح، بازپروری و بازگشت سالم به جامعه برعهده داشته است، توجه ویژه‌ای هم به خانواده‌های زندانیان دارد. در این رابطه تلاش کرده‌ایم در زمینه امور فرهنگی و آموزشی نسبت به این گروه، غافل نباشیم.
بحرینی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم که خانواده‌ها در موارد مختلف کمترین میزان آسیب را متحمل شوند، گفت: کمک خیرین در این زمینه کارگشا و گره گشا بوده است.
او خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم که درآمدهای پایدار را جایگزین منابع درآمدی مقطعی کنیم و به این سمت پیش برویم که بتوانیم از مشارکت خیرین برای سرمایه گذاری و توسعه پایدار بهره مند شویم که خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این باره با همکاری و مشارکت دستگاه‌هایی نظیر شهرداری و سازمان صمت در سال گذشته انجام شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع موجود جامعه و ادارات مختلف، زمینه اشتغال زندانیان برای درآمدزایی فراهم شود، گفت: تسهیلات مختلفی برای ایجاد صلح و سازش و آزادی زندانیان نیز اعطاء شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: طی یکسال گذشته ٩ جلسه هیئت مدیره با ٨٥ مصوبه برگزار شد که اکثر مصوبات به بخش اشتغالزایی خانواده‌های زندانیان و زندانیان آزاد شده اختصاص داشت.
محمود قربانی ادامه داد: همچنین سال گذشته فرهنگسرای حمایت از انجمن حمایت از زندانیان در ٤ طبقه با رویکرد آموزشی، فرهنگی و درمانی راه‌اندازی شد.
او همچنین یکی از وظایف مهمی که این انجمن دنبال می‌کند را رسیدگی به مشکلات و مسائل معیشتی و آموزشی و درمانی خانواده‌ها عنوان و اضافه کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سرلوحه کار این انجمن قرار دارد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز خاطرنشان کرد: در نظام و کشوری خدمت می‌کنیم که مردم و مسئولان از هم فاصله‌ای ندارند و به کمک هم برای رفع آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنند.
انتهای پیام 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز