رئیس هیئت فوتبال فارس: فوتبال فارس چشم به‌راه یاری ورزش‌دوستان است

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۷:۴۵
کد خبر: ۱۴۸۲۵۳۱
رئیس هیئت فوتبال فارس: فوتبال فارس چشم به‌راه یاری ورزش‌دوستان است
رئیس هیئت فوتبال فارس گفت: برای بازگشت به روزهای خوب فوتبال فارس و ریل‌گذاری صحیح مسیر پیشرفت این ورزش دست یاری به سوی همه ورزش‌دوستان، به ویژه کارآفرینان، فعالان صنعتی و تجاری دراز می‌کنیم.

به گزارش برنا؛ حسین قنبری در سمینار روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های فارس که به میزبانی نی‌ریز برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های همه مسئولان دست‌اندرکاران هیئت فوتبال فارس در سنوات گذشته، گفت: امروز فضا برای همراهی و همفکری و کمک به این ورزش پر طرفدار در فارس فراهم شده است.

قنبری با یادآوری اینکه فارس با ۵۵ عضو، بزرگترین مجمع فوتبال کشور را دارد، گفت: وضعیت فعلی فوتبال فارس شایسته و درخور نام این استان نیست.

او گفت: در شرایط اقتصادی امروز اگرچه بازگشت فارس به دورانی آقایی‌اش در فوتبال ایران، کاری بسیار سخت و دور از دسترس است، اما از سختی آن نمی ترسیم و همه تلاش و همت خود را تا دستیابی به جایگاه در خور شان این استان به کار خواهیم بست.

او توجه به استعدادهای پایه را به عنوان راه اصلی برون رفت فوتبال فارس از وضعیت فعلی عنوان و خاطرنشان کرد که در این زمینه برنامه‌ریزی اصولی و مناسبی انجام شده است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

قنبری، اصلاح برخی روندهای موجود در فعالیت مدارس فوتبال را ضروری دانست و گفت: شناسایی و برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز، آغاز شده و هدف از آن قانونمندی فعالیت این مراکز است تا خانواده‌ها با اطمینان و آرامش بیشتری نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود، اقدام کنند.

وی شفافیت در امور هیئت فوتبال و جزئیات فعالیت‌های آن را از اصول مهم مدیریت جدید ذکر و با اشاره به اهمیت استفاده از خرد جمعی، گفت: کمیته‌های مختلف مسئولیت تصمیم‌گیری و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌ها را برعهده دارند.

قنبری همکاری و همراهی مسئولین نی‌ریز با هیئت فوتبال فارس را کم نظیر توصیف و اضافه کرد: با حمایت‌ فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، اداره ورزش وجوانان و سایر مسئولین این شهرستان و با حضور موثر بخش خصوصی، به ویژه کارآفرینان، زمینه توسعه فوتبال نی ریز در دو بخش عمرانی و نیروی انسانی بیش ازگذشته فراهم شده است که نتایج این تلاش‌ها در سال‌های آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز