سلاحی : دستگاههای دولتی ملزم به کاهش ۳۰ درصدی در ساعت کاری هستند

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۰۱:۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۴۸۲۶۳۰
سلاحی : دستگاههای دولتی ملزم به کاهش ۳۰ درصدی در ساعت کاری هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در فصل گرم امسال و با توجه به دستورالعمل‌های ملی، مشترکان بخش اداری ملزم به کاهش ۳۰ درصدی در ساعت کاری و ۸۰ درصدی در ساعت غیرکاری، شده است.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدرضا سلاحی با بیان اینکه تابستان امسال و در دوره پیک بار شبکه برق، همانند سال گذشته مدیریت مصرف از مجموعه دولت آغاز و پایش می‌شود، به خبرنگاران گفت: مطالبه شهروندان این‌ست که دستگاه‌های دولتی در همه زمینه‌ها به‌ویژه مدیریت مصرف انرژی، الگو باشند.
سلاحی با یادآوری سهم قابل ملاحظه مشترکین دولتی در مصرف برق، گفت: تغییر ساعت اداری بخش دولتی از امروز تا نیمه شهریور، به شرط رعایت خاموشی کامل بار سرمایشی و حذف روشنایی و سایر مصارف غیرضرور در ساعات غیراداری و تعطیل، تاثیر شایان توجهی بر کاهش پیک بار شبکه خواهد داشت.
مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز، با بیان اینکه پایش رفتار مصرفی مشترکان دولتی، به شکل مستمر در دستور کار قرار دارد، گفت: با توجه هماهنگی‌های انجام شده، نظارت دقیقی در خصوص اجرای دستورالعمل مدیریت مصرف برق در بخش اداری و دستیابی به هدف تعیین شده در کاهش مصرف برق ادارات، اعمال خواهد شد.
سلاحی با یادآوری اینکه سال گذشته، شاهد همراهی و همکاری قابل قبول دوایر مختلف فارس در مدیریت مصرف برق بودیم، گفت: امسال نیز امیدوار هستیم با همکاری مناسب مسئولان و کارکنان ادارات و سازمان‌ها، ضمن تحقق هدف تعیین شده، شاهد ایجاد رکوردهای تعاملی جدیدی باشیم.
این مقام مسئول در عین حال گفت: براساس تصمیمات مدیریتی اتخاذ شده، هر یک از دوایر دولتی و نیمه دولتی که نسبت به اجرای طرح کاهش مصرف برق همراهی مناسبی نداشته باشند، در مرحله اول با اخطار مکتوب و قطع برق و پس از آن با اعلام عمومی و همگانی مواجه خواهند شد.
سلاحی با اشاره به اینکه، اگر سازمان یا دستگاهی نسبت به رعایت موارد توصیه شده برای کاهش مصرف همراهی لازم را نداشته باشد، نام آن سازمان یا دستگاه از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، گفت: امیدوار هستیم که با همدلی موجود در فارس، شاهد همکاری مطلوب دوایر مختلف باشیم.
انتهای پیام 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز