فرمانده انتظامی استان فارس تاکید کرد:

رعایت کرامت انسانی و حقوق شهروندی سرلوحه کار پلیس فارس

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۱:۲۳
کد خبر: ۳۲۷۴۹۱
رعایت کرامت انسانی و حقوق شهروندی سرلوحه کار پلیس فارس
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: رعایت کرامت انسانی و حقوق شهروندی همه اقشار جامعه در سرلوحه کار پلیس استان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سردار "احمدعلی گودرزی" در دیدار با اقلیت های مذهبی استان فارس اظهار داشت: با توجه به آموزه های دینی ما رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت برای همه کسانی که تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی هستند، وظیفه متولیان امنیت در جامعه است و در این خصوص پلیس از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا پلیس فارس نیز بر اساس وظیفه ذاتی، تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت همه شهروندان، اقوام و ادیان الهی بکار برده و با مشارکت مردم و مسولان، الحمدالله بالاترین احساس امنیت در کشور را مردم استان فارس دارند.

فرمانده انتظامی استان فارس به رویکرد دانش بنیادی و علمی پلیس اشاره کرد و افزود: امروز با این رویکرد پلیس، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی روز به روز افزایش پیدا کرده است و بیشتر جرائم اعم از جرائم فضای مجازی و جرائم خشن با روش های علمی در استان فارس کشف می شوند.

سردار "گودرزی" یکی از شرایط مسلمان بودن را رسیدگی به امور ایثارگران و همسایگان عنوان کرد و گفت: همه اقلیت های مذهبی که در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک شهروند ایرانی زندگی می کنند مانند سایر مردم، از امنیت خوبی برخوردار هستند و آنان نیز ضمن همکاری با پلیس در ایجاد امنیت پایدار و توسعه یافته سهیم و شریک هستند.

در این دیدار مسولین اقلیت های مذهبی در استان فارس نیز ضمن تبریک هفته ناجا، کار پلیس را کاری مقدس دانسته و امنیت، آسایش و راحتی خود را مدیون زحمات پلیس دانستند.

در پایان توسط مسئولان اقلیت های مذهبی با اهداء لوح به سردار "گودرزی" از همکاری و تعامل مناسب پلیس فارس با اقلیت های مذهبی و تلاش فرماندهان و کارکنان انتظامی استان فارس در ایجاد امنیت مطلوب در این استان، تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز