اخبار پلیس

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۲:۱۵
کد خبر: ۳۲۹۷۴۳
اخبار پلیس
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس،کشف 16 موتورسیکلت مسروقه در "جهرم" و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان در بوانات، از مهم ترین اخبار پلیس فارس در 24 ساعت گذشته است.

16 موتورسیکلت مسروقه در "جهرم" کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان فارس از کشف 16 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اجرای طرح عملیاتی توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "عبدالعظیم انصاری" در تشریح این خبر گفت : طرح عملیاتی کشف موتورسیکلت های مسروقه در پارکینگ ها و توقف گاه های عمومی و اختصاصی به مدت سه روز به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 16 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف گردید، افزود : یکی از عوامل زمینه ساز در کاهش وقوع جرائم توجه مردم به توصیه ها و هشدارهای پلیس است که خوشبختانه امروزه شاهد رعایت نکات ایمنی در نگهداری اموال و وسایل نقلیه توسط شهروندان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" خاطرنشان کرد : از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به سرعت به پلیس 110 اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات استان فارس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ دوم "سید ابوالفظل مسعودی" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی تعدادی از خرده فروشان مواد مخدر که در سطح شهرستان اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند، شدند.

این مقام انتظامی افزود : با هماهنگی مقام قضائی در این طرح مقدار 6 کیلو گرم انواع موادمخدر کشف و تعداد 8 نفر در این رابطه دستگیر شدند .

سرهنگ مسعودی گفت: طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و با همکاری مردم و با عزم جدی پلیس، عرصه را برای جولان مخلان امنیت و آسایش مردم، روز به روز تنگ تر خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز