مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرین دشت برگزار شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۶:۲۵
کد خبر: ۳۳۳۷۲۶
مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرین دشت برگزار شد
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، ائمه جمعه و جماعات، روسای ادارات، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

به گزارش  خبرگزاری برنا فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرین دشت، هادی پژوهش؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این جلسه با بیان اینکه روزی که بار مسئولیت از دوش ما برداشته شود باید خدا را شکر کرد اظهار داشت: در بحث تصدی مسئولیت آنچه ملاک است این است که حضور مسئول بایستی موجب خیر و برکت و حرکت رو به رشد باشد وگرنه تغییر مدیریت ها همواره بوده و ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور هشت سال شرایط نامطلوبی را تجربه کردیم اظهارداشت: بحمد اله با حمایت مردم و لطف خداوند دولتی بر سرکار آمد که حقانیت مردم و نظام را به جهانیان نشان داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان اینکه  دولت در عرصه بین الملل تلاش مضاعفی کرد تا حقوق ملت ایران احقاق شود، خاطرنشان کرد: این هدف بزرگ جز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تدبیر دولت وشایستگی  تیم مذاکره کننده هسته ای محقق نمی شد.

پژوهش با بیان اینکه انتخابات همواره یکی از صحنه های حساس و تاثیرگذار نظام اسلامی بوده است، گفت: آنچه مسلم است این است که همه جریانها و خطوط سیاسی باید تلاش کنند تا انتخاباتی  باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

 در پایان جلسه از زحمات حسنی؛ فرماندار سابق شهرستان تقدیر و یزدان پناه به عنوان فرماندار جدید شهرستان منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز