مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

فارس قطب بیلیارد کشور است

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۹:۲۲
کد خبر: ۳۳۶۵۴۰
فارس قطب بیلیارد کشور است
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: استان فارس قطب بیلیارد کشور است و رئیس انتخاب شده باید برای موفقیت هرچه بیشتر دراین زمینه تلاش کند.

 به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، حیدرعلی کامیاب کلانتری در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ و بیلیارد فارس اظهار داشت: با تلاش های انجام شده توسط مسئولان گذشته هیات ، بنا بر گفته دبیر فدراسیون فارس به قطب های بیلیارد کشور تبدیل  شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که روند رو به رشد درهیات بولینگ و بیلیارد فارس با همدلی وهمراهی دست اندرکاران هیات  ادامه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: مهم نیست چه کسی رئیس هیات می شود مهم این است که چگونه گام ها برای رشد و پیشرفت بیشتر این رشته درفارس بر داشته می شود.

کامیاب افزود:  هرفردی که به عنوان رئیس هیات انتخاب شود باید پاسخگو باشد و درصورت عدم فعالیت مناسب مجمع اضطراری برای رسیدگی به دلایل کم کاری رئیس تشکیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: درراستای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر بولینگ و بیلیارد درفارس مکانی برای خانه بیلیارد درنظر گرفته شده است که در آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: برای رشد بیشتر بیلیارد لازم است باشگاهها توسعه یابند، فعالیت  بخش خصوصی دراین زمینه بیشتر شود و تعداد شهرستان های فعال دراین رشته افزایش پیداکند.

کامیاب افزود: لازم است مسئولان هیات بولینگ و بیلیارد فارس در زمینه همگانی کردن این رشته نیز فعالیت های را انجام دهند.

وی همچنین از  کمال پاک فطرت  رئیس سابق هیات بولینگ و بیلیارد فارس که  میزبان دو دوره مسابقات کشوری بیلیارد در فارس بود، تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود این روند ادامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز