اخبار پلیس فارس

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۱:۳۲:۲۸
کد خبر: ۳۳۷۶۱۲
اخبار پلیس فارس
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، دستگیری سارق درون خودرو با 31 فقره سرقت در شیراز،توقیف خودرو حامل 54 کیلوگرم تریاک در فارس،پایان خط سارق کیف قاپ در شیراز،دستگیری سارقان باطری خودروها با 11 فقره سرقت در جهرم،کشف تریاک جاسازی شده در کپسول گاز خودرو پراید مهم ترین اخبار پلیس فارس در 24 ساعت گذشته است.

دستگیری سارق درون خودرو با 31 فقره سرقت در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک سارق درون خودرو و کشف 31 فقره سرقت از وی در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ "سیروس حیدری" در این خصوص توضیح داد: ماموران کلانتری "۲۰ گلسرخ" شیراز هنگام گشت زنی یک جوان 19 ساله را به نام "م ن" درحال بازکردن درب یک دستگاه خودرو "پراید" دستگیر کردند.

وی ادامه داد" پس از انتقال این فرد به پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص کشف سرقت ها انجام و به ۳۱ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در این خصوص یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحقیقات از سارق دستگیر شده جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

توقیف خودرو حامل 54 کیلوگرم تریاک در فارس

ماموران انتظامی شهرستان "داراب" استان فارس یک محموله 54 کیلو و 600 گرمی تریاک را از یک دستگاه خودرو "پراید" کشف و دو قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر "داراب" با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر توسط دو دستگاه خودرو "پراید" در اطراف این شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ "فرج رستمی" اظهار کرد: ماموران ضمن شناسایی هردو خودرو، آنها را در یکی از روستاه های شهرستان "داراب"مشاهده و ضمن زیر نظر قراردادن قاچاقچیان،‌ پس از تحویل و تحول موادمخدر، برای متوقف کردن خودروها و دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.

وی افزود: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، رانندگان دو خودرو بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کردند که پس از مسافتی تعقیب و گریز، خودرو اسکورت و خودرو حامل موادمخدر متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" گفت: هردو راننده خودروها دستگیر و در بازرسی از خودرو حامل موادمخدر مقدار 54 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.

پایان خط سارق کیف قاپ در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" از دستگیری یک سارق کیف قاپ با 51 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "یوسف ملک زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندفقره کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح شهر "شیراز" بخصوص که باعث ایجاد ناامنی و نارضایتی برخی شهروندان شده بود، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: سارقان با استفاده از موتورسیکلت در اماکن شلوغ و پرتردد اقدام به سرقت از عابران می کردند که با انجام اقدامات اطلاعاتی در این رابطه فردی به نام "الف ر" شناسایی و در بررسی مشخص شد وی بازداشتگاه مرکزی شیراز می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" اظهار کرد: با هماهنگی های قضایی وی از زندان تحویل گرفته شد و پس از تحقیقات،‌متهم اقرار کرد با همدستی فرد دیگری تبعه افغانستان و با استفاده از موتورسیکلت سرقتی اقدام به کیف قاپی و موبایل قاپی از شهروندان (زن و مرد) در اکثر نقاط شهر شیراز می کردند.

سرهنگ "ملک زاده" گفت: این سارق تاکنون به 51 فقره سرقت اقرار که ۲۰ فقره از سرقت ها کشف و بازسازی صحنه انجام شده است و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

دستگیری سارقان باطری خودروها  با 11 فقره سرقت در جهرم

با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان "جهرم"استان فارس، سارقان باطری خودروها با 11 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع ماموران از وقوع یک فقره سرقت باطری خودرو در یکی از خیابان های شهرستان "جهرم"، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ "عبدالعظیم انصاری" افزود: ماموران پلیس دقایقی پس از وقوع سرقت با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت زنی، خودرو سارقان را در یکی از میدان های شهر شناسایی کردند.

وی بیان کرد: ضمن توقیف خودرو، راننده و سرنشین آن را دستگیر و متهمان دستگیر شده در تحقیقات انجام شده آنها تا کنون به 11 فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کشف تریاک جاسازی شده در کپسول گاز خودرو پراید

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان "داراب" استان فارس 29 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در گپسول گاز خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "داراب" در راستای مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، با انجام اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو سواری حامل محموله موادمخدر در این شهرستان، مطلع شدند.

سرهنگ "فرج رستمی" افزود: ماموران با راه اندازی چند تیم ایست و بازرسی اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند و هنگام کنترل خودروها، به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو مقدار 29 کیلو گرم موادمخدر  از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل کپسول گاز خودرو پراید جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "داراب"گفت: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده و سرنشین خودرو توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز