معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس خبر داد:

تدوین طرح جامع پیشگیری از تخریب و عرصه‌های زیست محیطی

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۸:۲۹
کد خبر: ۳۴۰۰۸۲
تدوین طرح جامع پیشگیری از تخریب و عرصه‌های زیست محیطی
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس از تدوین طرح جامع پیشگیری از تخریب و عرصه‌های زیست محیطی در دادگستری فارس به عنوان نخستین دادگستری کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، احمد رحمانیان ، درنشست رئیس سازمان محیط زیست کشور با قضات دادگستری اظهار داشت: دادگستری فارس در موضوع همکاری با محیط زیست به نوعی سرآمد محسوب می‌شود  به گونه ای که 95 درصد از پرونده‌های مربوط به مسائل زیست محیطی استان، احکام صادره منجر به محکومیت افراد متخلف بوده است.

وی درادامه حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی  را وظیفه تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی  دانست و افزود: هیچ فرد و مسئولی  نمی‌تواند این وظیفه مهم را انجام ندهد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس با اشاره به  راه اندازی شعبه‌های ویژه رسیدگی به جرائم زیست محیطی در همه محاکم قضایی استان، عنوان کرد:  قضاتی با انگیزه در راس این شعب قرار گرفته‌اند تا بتوانند  احکامی قاطع در ارتباط با مجرمان صادر کنند.

رحمانیان  تصریح کرد: تقویت واحدهای حقوقی و فرهنگ‌سازی در حوزه محیط زیست ،ایجاد کانال کشی در مناطق چهارگانه تحت پوشش حفاطت محیط زیست، تدوین سند چشم‌انداز 20 ساله محیط زیست،  ازجمله  راهکارها و پیشنهادهای لازم  برای مقابله با جرائم و مشکلات مرتبط با این حوزه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز