فرمانده انتظامی استان فارس خبرداد:

انهدام باند سارقان مسلح طلافروشی درپاسارگاد

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۳:۱۹
کد خبر: ۳۵۳۷۲۸
انهدام باند سارقان مسلح طلافروشی درپاسارگاد
فرمانده انتظامی استان ازانهدام باند سارقان مسلح طلافروشی در شهرستان "پاسارگاد" خبر داد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، سردار "احمد علی گودرزی" در جمع خبرنگاران، اظهارداشت:در مرداد ماه سال جاری دو نفرشاکی به مراجع انتظامی شهرستان مراجعه واعلام می کنند تعداد سه نفر ناشناس مسلح با یک دستگاه موتورسیکلت جلوی آنها را گرفته و ضمن بستن دست و پای آنها با تهدید کلید مغازه طلافروشی را از آنها گرفته و حدود 2 کیلوگرم طلای موجود در ویترین مغازه را سرقت کرده اند.
وی ادامه داد: مجددا" اطلاع حاصل می شود که یک باب مغازه طلا فروشی دیگر در این شهرستان مورد دستبرد سارقان مسلح قرار گرفته ومقدار تقریبی 4 کیلوگرم طلا به سرقت و سارقان ضمن اقدام به تیراندازی در محل سرقت با یک دستگاه خودرو پژو 405 متواری گردیده اند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده توسط مأموران، سه نفر سارق به همراه دو همدست آنان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و مقدار سه کیلو و 350 گرم طلای مسروقه و یک قبضه سلاح گرم مورد استفاده در سرقت ها کشف شد.
سردار گودرزی در ادامه به دستگیری سارقان اماکن اشاره کرد و افزود: با تلاش مأموران انتظامی استان فارس دو نفر متهم در این راستا دستگیر و در تحقیقات به 60 فقره سرقت از درون باغ ها و ساختمان های در حال احداث در سطح شهرستان شیراز اقرار کردند.
کشف بیش از 3 تن مواد مخدر در فارس
 وی سپس به کشف مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت:  در یک ماه گذشته سه تن و 158 کیلو و 800 گرم مواد مخدر شامل دو تن و 587 کیلوگرم تریاک، 528 کیلوگرم حشیش، 38 کیلو و 200 گرم هروئین، 600 گرم شیشه و 5 کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در این مدت یک هزار و 500 نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.
دستگیری باند جاعلان اسناد ملکی
سردار گودرزی  همچنین از دستگیری باند جاعلان اسناد ملکی جهت ارائه به دادسرا خبر داد و گفت: مأموران دریافتند افرادی درجلوی دادسراها با تهیه اسناد ملکی جعلی اقدام به تودیع وثیقه برای متهمان کرده ودر ازای آن مبالغی وجه نقددریافت می نمایند.
وی ادامه داد: مراتب به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سه نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در بازرسی از منزل این افراد تعداد زیادی فرم های مربوط به شعب مختلف دادسرا به صورت سفید مهر، پاکت های نامه با مهر دادسرا، فرم های مربوط به کارشناسی ثبت ، تعداد زیادی تمبرهای مالیاتی جعلی و اسناد مالکیت کشف شد.
افزایش کشف قاچاق درفارس
سردار گودرزی با اشاره به افزایش 39 درصدی کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با سال گذشته، افزود: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و ارز، ماموران انتظامی شهرستان لارستان موفق شدند در دو عملیات جداگانه در محور هرمزگان – لارستان، مقدار زیادی کالای قاچاق شامل دو هزار و 740 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک هزار و 250 عدد فلش مموری، یک هزار و 592 عدد ساعت مچی خارجی و 527 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کنند.
وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله قاچاق بیش از 40 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه 4 نفر دستگیر و سه دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه خودرو ال 90 توقیف شد.
دستگیری دو نفر قاتل در شیراز، انهدام باند سارقان خودرو و درون خودرو با 15 فقره سرقت و کشف یک هزار و 80 دستگاه تلفن همراه قاچاق با ارزشی بالغ بر 12 میلیارد ریال توسط پلیس آگاهی استان از دیگر موارد مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس به تشریح آنها پرداخت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز