معاون پژوهشی دانشگاه پزشکی جهرم خبرداد:

افزایش ۶ درصدی شاخص‌های پژوهش در دانشگاه پزشکی جهرم

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۳:۰۸
کد خبر: ۳۵۴۶۱۳
افزایش ۶ درصدی شاخص‌های پژوهش در دانشگاه پزشکی جهرم
معاون پژوهشی دانشگاه پزشکی جهرم از افزایش 6 درصدی شاخص‌های پژوهش در دانشگاه پزشکی جهرم خبرداد.

به گزارش خبرنگار برنا از جهرم، کاووس صلح جو در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جهرم در ارزشیابی شاخص های پژوهشی در سال 93 از میان دانشگاه های رتبه سه کشور رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

وی افزود: با وجود کاهش تعداد پژوهشگران نسبت به سال 92، دانشگاه پزشکی جهرم از لحاظ شاخص های امتیاز با پیشرفت 6 درصدی رو به رو بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به محور پژوهش های انجام شده در این دانشگاه، حاکمیت و رهبری، تولید دانش، توانمندسازی و تحقیقات دانشجویی را از جمله این محور ها دانست.

صلح جو به فعالیت 55 پژوهش گر تطبیق یافته در دانشگاه علوم پزشکی جهرم اشاره کرد و گفت: اعطای پایه تشویقی به پژوهشگرانی که 6 امتیاز از مقالات نوع یک را در طول یک سال کسب کنند، حمایت مالی از تمام مقالات چاپی و تصویب طرح های تحقیقاتی را از اقدامات این دانشگاه در راستای حمایت از پژوهشگران عنوان کرد.

 وی همچنین افزایش اعتبارات مربوط به هزینه طرح ها، افزایش هزینه تشویقی مقالات و غیره را از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی جهرم در راستای توسعه بخش پژوهش دانست.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به افتخارات این دانشگاه در بخش پژوهش، گفت: کسب عنوان پژوهشگر برجسته کشور، عنوان سخنران برتر کنگره پوست در کشور هلند و راه یابی به بنیاد ملی نخبگان توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم از افتخارات دانشگاه در حوزه پژوهش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز