تالارحافظ میزبان "احتمال باران اسیدی " شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۳:۴۵
کد خبر: ۳۵۶۶۶۰
تالارحافظ میزبان احتمال باران اسیدی  شد
رییس اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: چهارشنبه این هفته شانزدهم دی ماه ، تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، میزبان شمس لنگرودی بازیگر و بهتاش صناعی کارگردان فیلم "احتمال باران اسیدی" همراه با اکران این اثر سینمایی می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهدی رنجبراظهارداشت: در ادامه برنامه های نقد و بررسی فیلم های سینمایی در گروه هنر و تجربه شیراز این چهارشنبه شمس لنگرودی بازیگر فیلم احتمال باران اسیدی به همراه کارگردان این فیلم بهتاش صناعی به شیراز خواهند آمد تا پس از اکران یک نوبت این فیلم در ساعت ١٦نقد و بررسی و تحلیل این فیلم در ساعت ١٨انجام گیرد.
وی  افزود : مخاطبین با توجه به اکران یک نوبته این فیلم در روز نقد وبررسی می توانند در روز سه شنبه این فیلم را در سالن سینمایی هنر و تجربه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تماشا کنند.
رییس اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه گفت: این چهارمین جلسه نقد و بررسی سینمایی هنر و تجربه در شیراز از زمان افتتاح بوده است که به ترتیب فیلم های خواب تلخ به کارگردانی محسن امیر یوسفی,پرویز به کارگردانی مجید برزگر,ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری بوده است واین هفته احتمال باران اسیدی به کارگردانی بهتاش صناعی ها خواهد بود.
رنجبرابرازداشت: به منظور ورود هنرمندان استان فارس به حوزه سینمای هنر و تجربه  ، در هر جلسه نقد و بررسی یک کارشناس منتقد  از شیراز در جلسه نقد و بررسی باحضور کارگردان فیلم حضور داشته است که تا کنون امیر عفاف و در جلسه روز چهارشنبه ١٦ آذر دکتر یوسف آفرینی این جلسه را همراهی خواهند کرد.
وی اظهار داشت: سینمای هنر و تجربه شیراز از ٢٢آذرماه که افتتاح شده است هرروز با اکران  سه سانس  فیلم های متفاوت از ساعت های ١٦ ، ١٨ ، ٢٠  در سالن مهر اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس میزبان مخاطبین خود بوده است.
رییس اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: به زودی از ساخته های فیلم سازان شیرازی که در نوبت اکران فیلم های هنر و تجربه است در سینماهای هنر و تجربه کشور اکران خواهد شد.
رنجبر ادامه داد: احتمال باران اسیدی به کارگردانی بهتاش صناعی ها داستان منوچهر مرد شصت ساله ای که بازنشسته اداره دخانیات است ولی از سر بیکاری همچنان هرروز به اداره می رود.مادرش تا زنده بود آرزو داشت ازدواجش را ببیند در حالیکه منوچهر حتی دوستی هم در زندگی نداشته,به جز خسرو.
کارگردان فیلم یاد شده، بهتاش صناعی ها, تهیه کننده  روح الله برادری - سمیرا برادری, فیلم نامه نویس, بهتاش صناعی ها - مریم مقدم, بازیگران, شمس لنگرودی, مریم مقدم, پوریا رحیمی سام,ارسلان عبدالهی, عیسی مینی, حبیب پور حسینی, پروین ملکی, امان رحیمی, سینوهه دانشمند, حسن حسینیان,رضا مهدوی, سام جابرانصاری, سعید پیامی پور, علی نادر بیگی, نیلوفر سیاری, احمد ذبیحی و الهه بخشی می باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز