اخبار پلیس فارس

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۸:۲۸:۴۳
کد خبر: ۳۶۴۲۳۲
اخبار پلیس فارس
توقیف خودرو حامل 5 هزار داروی غیرمجاز، کشف محموله برنج قاچاق میلیاردی در شهرستان فیروزآباد، کشف هروئین جاسازی شده در شکم یک قاچاقچی در شهرستان رستم، زندان پایان خط سارقان منزل در شهرستان فسا، توقیف پژو 405 با بیش از 13 میلیون ریال خلافی در گراش، دستبند پلیس بردستان 12 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان ممسنی مهم ترین اخبار پلیس فارس در 24 ساعت گذشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از توقیف یک دستگاه خودرو "سمند" حامل 5 هزار و 345 قلم داروی غیرمجاز در شهرستان "شیراز" خبر داد.

سرهنگ "محمدجعفر تولایی" در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی های شهر "شیراز" به یک دستگاه خودرو "سمند" مظنون و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۴۵ لیتر شربت اعتیادآور و 5 هزار و 300 عدد قرص اعتیادآور و روانگردان کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اظهار کرد: در بررسی انجام شده ماموران متوجه شدند، راننده خودرو "سمند" این دارو های غیرمجاز را از یک دستگاه کامیون "ولوو" تحویل گرفته که با اقدام به موقع ماموران آن خودرو نیز توقیف شد.
سرهنگ "تولایی" خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل شدند.
کشف محموله برنج قاچاق میلیاردی در شهرستان فیروزآباد
فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" استان از توقیف دو دستگاه تریلی کشنده حامل برنج قاچاق و کشف بیش از 43 تن برنج به ارزش دو میلیارد و 180 میلیون ریال، در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسین ارجمندمزیدی" در این خصوص اظهار کرد: ماموران هنگام گشت زنی به دو دستگاه "تریلی" کشنده حامل بار برنج مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار 43 تن و 600 کیلو گرم برنج خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی کشف و راننده هر دو خودرو جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" خاطر نشان کرد: برابر بررسی به عمل آمده ارزش محموله کشف شده 2میلیارد و 180 میلیون ریال برآورد شده است.
کشف هروئین جاسازی شده در شکم یک قاچاقچی در شهرستان رستم
فرمانده انتظامی شهرستان "رستم" استان از کشف 60 گرم هروئین در آن شهرستان خبر داد که به صورت انباری در شکم یک قاچاقچی جاسازی شده بود.
سرهنگ "محمد اسلامی" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش موادمخدر صنعتی توسط یکی از قاچاقچیان سابقه دار در سطح شهرستان "رستم"، بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه بیان کرد: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع و انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیاتی ضربتی نسبت به شناسائی و دستگیری متهم اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان "رستم" اظهار کرد: این قاچاقچی توسط ماموران دستگیر و جهت جلوگیری ازعواقب ترکیدگی مواد در شکم متهم وی به بیمارستان منتقل و پس از گذشت دوروز دو بسته هروئین به میزان60گرم که در شکم متهم دفع شد، که پس از تشکیل پرونده وی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ "اسلامی" با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به نقش بی بدیل شهروندان در این خصوص اشاره کرد و گفت: همکاری بیش از گذشته با ماموران پلیس می تواند در مقابله با این پدیده شوم بشیار موثر باشد.
زندان پایان خط سارقان منزل در شهرستان فسا
فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" استان، از دستگیری چهار نفر سارق منزل و کشف 8 فقره سرقت از آنها در آن شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ "علی شیبانیان" ادامه داد: ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و فعال کردن گشت های انتظامی، به یک دستگاه سواری‌"آر دی" که در حال تردد در سطح شهر بودند مظنون و برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند.
وی اظهار کرد: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده اقدام به فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و چهار سرنشین آن که خود را اهل ساکن کرمانشاه معرفی کردند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" بیان کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی انجام شده از متهمان، آنها به 8 فقره سرقت منزل در شهرستان "فسا" اقرار کردند.
سرهنگ "شیبانیان" تصریح کرد: در بازرسی از محل اسکان سارقان که یکی از مهمانسراهای واقع در شهر "شیراز" بود، اموال مسروقه شامل؛ طلاجات، دو قبضه سلاح کمری و سایر اموال سرقتی از منازل، کشف شد.
وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده پس از بازجویی و تحقیقات تحویل مقامات قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شدند، گفت: تلاش برای کشف سایر سرقت ها و شناسایی همدستان و مالخر ها و سرقت های احتمالی دیگر در سایر شهرستان ها با جدیت ادامه دارد.
توقیف پژو 405 با بیش از 13 میلیون ریال خلافی در گراش
 فرمانده انتظامی شهرستان "گراش" استان از توقیف یک دستگاه خودروی پژو 405 با 13 میلیون و 400 هزار ریال خلافی در آن شهرستان داد.
سرهنگ دوم "علی بابایی" در این خصوص گفت: ماموران انتظامی شهرستان "گراش" هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه سواری "پژو 405" مشکوک شده و با استعلام از سامانه دریافتند این خودرو تحت تعقیب بوده و دارای دستور توقیف می باشد.
وی اظهار کرد: در بررسی ها انجام شده و استعلام بعمل آمده از پلاک خودرو، مشخص شد این خودرو دارای 13 میلیون و 400 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.
فرمانده انتظامی شهرستان "گراش" گفت: ماموران پس از توقف خودرو، آن را جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کردند.
سارق منزل با 11 فقره سرقت در داراب به آخر رسید
فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" استان از دستگیری یک سارق منزل و کشف 11 فقره سرقت از وی در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "فرج رستمی" در این خصوص گفت: درپی وقوع 9 فقره سرقت منزل و 3 فقره سرقت از مغازه در این شهرستان،‌شناسایی و دستگیری عوامل  سرقت، در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، سرکرده باند سرقت به نام "ح – ن" شناسایی و در محل اختفایش واقع در اطراف در شهرستان "داراب" دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" افزود: وی در تحقیقات به 9 فقره سرقت منزل و 3 فقره سرقت مغازه با همکاری دونفر دیگر اقرار کرد که تلاش برای دستگیری دو همدست این سارق ادامه دارد.
سرهنگ "رستمی" گفت: در این رابطه تعداد 6 مالخران شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی از منزل آنها تعدادی اموال مسروقه کشف شد.
دستبند پلیس بردستان 12 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان ممسنی
فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی" استان از دستگیری 12 نفر خرده فروش موادمخدر، با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمد عبادی نژاد" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان "ممسنی"، در راستای برخورد با خرده فروشان موادمخدر، طرح ارتقا امنیت اجتماعی  را در این شهرستان به مرحله اجرا در آوردند.
وی اظهار کرد: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی از چندین باب منزل خرده فروشان موادمخدر  بازرسی و موفق به کشف 170 گرم تریاک ،43 گرم هرویین، 5گرم شیشه ،40 گرم سوخته تریاک و تعداد ی قرص روانگردان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی" ادامه داد: در اجرای این طرح که به دلیل افزایش امنیت و نظم در سطح شهر انجام شده بود 12 نفر از خرده فروشان  مواد مخدر دستگیر شدند.
سرهنگ "عبادی نژاد" گفت: دستگیر شدگان به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز