مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان خبرداد:

ارسال اولین محموله بار هوایی از لارستان به کشور قطر

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۷:۱۸
کد خبر: ۳۶۵۷۸۵
ارسال اولین محموله بار هوایی از لارستان به کشور قطر
مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: نخستین محموله صادرات بار از طریق فرودگاه لارستان به کشور قطر صورت گرفت.

عنایت الله انصاری فرد درگفتگو با خبرنگار برنا  درلارستان اظهارداشت: موقعیت جغرافیایی خاص، نزدیکی به کشورهای خلیج فارس،تعدد پروازهای خارجی از لارستان، مزیت هایی است که باعث می شود موضوع صادارت و واردات بار از این شهرستان بیشتر مورد توجه باشد.

وی با ابراز خرسندی از انجام پروازهای انتقال بار از فرودگاه لارستان پس از پیگیری های مستمر، افزود: این موضوع می تواندباعث رونق فعالیت اقتصادی جنوب فارس و کشور شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از صادرات یک تن و نیم دوغ با پرواز مسیر لار – قطر شرکت هواپیمایی ایران ایر خبر داد و تصریح کرد: در آینده نزدیک علاوه بر شرکت ایران ایر، توسط شرکت های خارجی فلای دبی و العربیه که به کشورهای دنیا پرواز ترانزیتی دارند، زمینه افزایش صادرات و واردات بار از لارستان فراهم می شود.

انصاری فرد با بیان اینکه صادارت بار از طریق مسافری و باربری امکان پذیر است، خاطر نشان کرد: متناسب با نوع و میزان کالا، مقدار هزینه پرداختی صادر کننده به ازای هر کیلو به طور میانگین به یک سوم کاهش می یابد.

وی بیان کرد: افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند، می توانند اقدام به صادارات و واردات از طریق فرودگاه بین المللی لارستان کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز