معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس خبرداد:

بهربرداری از هزار و ۲۰۰ پروژه در فارس

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۰:۵۵
کد خبر: ۳۷۰۰۱۰
بهربرداری از  هزار و ۲۰۰ پروژه در فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: تا پایان دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از یک هزار و 200 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 12هزار میلیارد ریال در این استان خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، خلیل رضائیان، در مراسم گازرسانی به شهر دژکردشهرستان اقلید اظهار داشت: این حجم اعتبار با احتساب هشت هزار میلیاردریال تسهیلات پروژه های تولیدی به 20 هزار میلیارد ریال می رسد.
وی افزود: از مجموع یک هزار و 200 پروژه آماده بهره برداری، تعداد 58پروژه مربوط به گازرسانی به شهرها و روستاهای استان است که این کار بااعتباری در حدود 2 هزار میلیارد ریال انجام شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: علاوه بر پروژه های گازرسانی آماده بهره برداری،چندین پروژه نیز تا پایان سال آماده بهره برداری می شود که حجم اعتبارآنها نیز حدود 2 هزار میلیارد ریال است.
رضائیان، گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار و همچنین شهرهای فاقد گاز تا سال 96 را از سیاست دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران و شرکت گازاستان فارس ظرف سال های گذشته اقدامات خوبی در زمینه گازرسانی به نقاط مختلف فارس به ویژه نقاط محروم انجام داده اند.
وی افزود: علاوه بر گازرسانی به مناطق مسکونی، گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی نیز با جدیت دنبال می شود که برخورداری از تعداد قابل توجهی شهرک صنعتی، کارخانه و بنگاههای تولیدی در استان فارس از گاز خود نشانگراین توجه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ، با اشاره به افزایش ضریب ماندگاری افراد در روستاها و مناطق محروم به واسطه واگذاری خدمات رفاهی در این مناطق گفت که در کنار این، بایدبه بحث صرفه جویی در مصرف انرژی و آب که کشور ما در این زمینه وضعیت خوبی ندارد و میزان مصرف انرژی در آن بالا هست نیز توجه شود.
رضائیان افزود: امیدواریم حال که امکاناتی مانند گاز به این منطقه که ازمزیت گردشگری و کشاورزی برخوردار است آمده است، سرمایه گذران انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاری پیدا کنند تا مشکل بیکاری مرتفع گردد.
وی، با اشاره به سال های سخت فعالیت دولت تدبیر و امید به دلیل مشکلات اعتباری و درآمدی که از سخت ترین سال های دوران انقلاب است گفت: تحریم های گسترده و محدودیت هایی که در مسیر فروش نفت وجود داشت و کاهش بی سابقه قیمت آن، باعث گردید که دولت به شدت با کمبودهای اعتباری و مالی مواجه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، با اشاره به همزمانی جشن پیروی انقلاب و جشن توافق هسته ای واجرای برجام افزود: ملت بزرگ ایران با صبوری و مقاومت از دولت در مسیرپرفراز و نشیب اجرایی شدن برجام حمایت کرد.
رضائیان افزود: سفر رییس جمهوری کشورمان به اروپا و دیدار با سران عالی رتبه دو کشور ایتالیا و فرانسه که با استقبال خود این کشورها و عقد قراردادهای اقتصادی بی سابقه همراه بود، در حقیقت آغاز عملیاتی شدن برجام بود.
وی اضافه کرد: امیدواریم در دوانتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز که هفتم اسفندبرگزار می شود، شاهد رقابتی تر شدن هرچه بیشتر فضای انتخابات باشیم تامردم نیز با انگیزه و شور مضاعف در انتخابات شرکت کنند و به نمایندگان اصلح رای دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز