اهدای ۲۵ میلیون ریال کتاب کودک به کتابخانه های عمومی خرامه

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۷:۱۸
کد خبر: ۳۷۰۶۳۸
اهدای ۲۵ میلیون ریال کتاب کودک به کتابخانه های عمومی خرامه
کانون توسعه کتاب کودک 25 میلیون ریال کتاب به بخش کودک کتابخانه های عمومی خرامه اهدا کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان ،مسئول این موسسه ترویج کتابخوانی در میان کودکان مناطق محروم  را هدف اصلی این اقدام دانست و گفت: مطالعه صحیح تضمین کننده آینده کودکان است چرا که  بسیاری از دانشمندان و روانشناسان معتقدند که اساس و زیربنای شخصیت انسان در سالهای اول زندگی پایه گذاری می شود و آموخته های این دوران تاثیر عمیقی بر آینده ی زندگی فرد دارد.
باوری افزود: بنابراین اگر مطالب خواندنی  مفید و سازنده در اختیار کودکان قرار بگیرد و آنها از همان سنین به مطالعه عادت کنند، راه و رسم زندگی را  خواهند آموخت و تحت تاثیر داستانها و کتابهای آموزنده به رشد و تعالی خواهند رسید و در آینده نیز برای حل مشکلات خود از کتاب کمک خواهند گرفت .
 این اقدام به واسطه پیگیری های مستمر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خرامه صورت گرفته است که  نتیجه آن اهدای 25 میلیون ریال کتاب در اولین مرحله از طرف کانون توسعه کتاب کودک بوده است.  مرحله دوم ارسال کتب کودک از طرف این موسسه نیز 25 بهمن ماه خواهد بود .
همچنین کارگاه زنده طراحی و نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی در دو رده سنی نوجوان و جوان  در محل کتابخانه عمومی محمدرسول الله(ص)خرامه برگزار شد.
این برنامه به پیشنهاد هنرمندان عضو کتابخانه عمومی به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی  برپا شد.
کلاس طراحی و نقاشی به سپک ریالیسم و با ابزار سیاه قلم در حدود18 سال است که با تدریس استاد جواد علیزاده در این مکان برگزار می شود.  
در این کارگاه زنده نقاشی 32 هنرمند شرکت کردند که در پایان رقیه خوشبخت، ستاره مرادی و علی کارآمد برگزیده شدند و جوایز از طرف کانون آموزشی رازی اهدا شد.
بهرام نجفی رییس اداره کتابخانه های این شهرستان گفت: هنر بهترین ابزار جهت  معرفی ایده های ناب فرهنگی است  و چه ایده وهدیه ای بالاتر و بهتر از خواندن و مطالعه که با این ابزار به انسانها معرفی شود.
وی تاکید کرد: بازتاب اینگونه برنامه ها بدون شک در متن جامعه انعکاس خواهد داشت. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز