وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی :

جانبختگان سقوط بالگرد اوژانس فارس با روح حماسی خطر را پذیرفتند

۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۴:۱۴
کد خبر: ۳۸۶۵۳۰
جانبختگان سقوط بالگرد اوژانس فارس  با روح حماسی خطر را پذیرفتند
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: جانبختگان سقوط بالگرد اوژانس فارس با روح حماسی و شهادت طلبانه، خطر را پذیرفتند و در کوتاهترین زمان ممکن، به امدادرسانی پرداختند.
به گزارش خبرگزازی برنا ازفارس، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه آیین تشییع پیکر جان‌باختگان حادثه سقوط بالگرد اورژانس استان فارس،اظهارداشت: این جان برکفان در شرایط سخت و زمانی که یک هموطنان نیاز به امداد داشت، به ماموریت دشوار رفتند  و با روح حماسی و شهادت طلبانه، خطر را پذیرفتند.
وی با تاکید براینکه تلاش در عرصه امداد و اورژانس همواره با خطر و حادثه همراه بوده است، افزود: تلاش این  ازجان گذشتگان و ایثارگری خانواده‌هایشان، نزد خداوند ماندگار است و ما نیز از هیچ کوششی برای حمایت از خانواده‌ها و بازماندگان آنان، کوتاهی نمی‌کنیم.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های بازماندگان و همه کسانی که در این حادثه، عزادار هستند، گفت: برای همه کسانی که در این حادثه، جان خود را از دست داده‌اند، آرزوی مغفرت و آمرزش دارم.
هاشمی سپس عنوان کرد: امدادگران اورژانس درایام نوروز در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی برای کمک به آسیب دیدگان و هموطنانی که نیاز به امداد داشتند، تلاش کردند.
هلی‌کوپتر اورژانس فارس، جهت انتقال یک مصدوم از بیمارستان شهرستان خنج به شیراز در حین ماموریت بود به علت اصابت با دکل مخابراتی سقوط کرد و منجر به جان باختن تمامی 9 سرنشین بالگرد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز