فرمانده انتظامی فارس :

نظم و انضباط زیربنای کار نیروی انتظامی است/تامین امنیت انتخابات در فارس

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱:۳۲
کد خبر: ۳۹۶۸۱۷
نظم و انضباط زیربنای کار نیروی انتظامی است/تامین امنیت انتخابات در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: نظم و انضباط زیربنای کار نیروی انتظامی است و باید به صورت ویژه مورد توجه فرماندهان قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت:  تمرکز در انجام مأموریت ها و همچنین توجه جدی به اصل آموزش می تواند درصد موفقیت در مأموریت ها را افزایش دهد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش 38 درصدی سرقت در ایام نوروز سال جاری، گفت: با تلاش کارکنان نیروی انتظامی، پلیس فارس حائز رتبه برتر در تأمین نظم و امنیت ایام نوروز سال جاری شد.
وی تاکید کرد: با اقدامات بسیار مناسب پلیس در ایام نوروز خوشبختانه وقوع سرقت در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38 درصد کاهش داشت.
فرماندهی انتظامی فارس  ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به بازرسی های انجام شده، پلیس فارس موفق شد در سطح کشور رتبه برتر تأمین نظم و امنیت ایام نوروز را به دست آورد.
سردار گودرزی این موفقیت را حاصل اقدامات جهادی کارکنان نیروی انتظامی و همکاری مردم و مسئولان با پلیس عنوان کرد و گفت: پلیس همواره در راستای انجام مأموریت های خود با اقتدار عمل کرده و امنیت را برای مردم فراهم می کند.
بیش از 5 هزار نیرو تامین کننده امنیت انتخابات در فارس
سردار گودرزی درادامه گفت: بیش از پنج هزار مأمور نیروی انتظامی مسئولیت امنیت انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در سطح استان را بر عهده خواهند داشت.
وی اضافه کرد پلیس فارس در راستای برقراری امنیت انتخابات در دهم اردیبهشت ماه آمادگی کامل دارد.
فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس در چهار حوزه انتخابیه برگزار و بیش از پنج هزار نیروی پلیس، امنیت برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.
سردار گودرزی با اشاره به تشکیل قرارگاه امام علی (ع) در این خصوص، گفت: در این قرارگاه و طی جلسه های متعدد همه برنامه ریزی های لازم برای تأمین امنیت انتخابات در دهم اردیبهشت انجام شده است.
وی افزود: وجود امنیت و آرامش در انتخابات به عنوان یک اصل مهم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است و پلیس فارس در این راستا همه توان خود را به کار بسته است.
فرمانده انتظامی فارس ابراز امیدواری کرد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به مانند هفتم اسفند ماه سال گذشته حضور چشمگیری در انتخابات داشته و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز