فارس رتبه اول کشوردرجذب اولیای بی سواد

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۹:۴۷
کد خبر: ۴۰۳۹۸۰
فارس رتبه اول کشوردرجذب اولیای بی سواد
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت :سواد آموزی فارس با جذب بیش از 11 هزار تَن از اولیای بی سواد دانش آموزان در کلاس های سواد آموزی ، رتبه نخست کشور را در سال 94 به دست آورد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عیسی ملک پور، در اولین جلسه ی کار گروه تخصصی،طرح آموزش اولیای بی سواد  دانش آموزان فارس  در سال 95  ،با اعلام این خبر گفت:اگر همکاری اعضای کارگروه  و تشریک مساعی همکاران در اداره کل نبود ،معاونت سوادآموزی هرگز در اجرای این طرح به موفقیتی دست  نمی یافت.
ملک پور گفت:  فارس با تحت پوشش قراردادن بیش از 11 هزار تن اولیای بی سواد  دانش آموزان در سال 94 ، رتبه اول کشوری را بدست آورده ، اما  هنوز افرادی هستند که مایل به حضور در کلاس های سواد آموزی نیستند و باید برای  جذب افراد باقی مانده نیز راهکارهای عملی بیندیشیم.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش  فارس افزود : به همین منظور  در سال 95 تعداد 5544 تن از  اولیای بی سواد  باقی مانده ،به عنوان سهمیه برای ادارات آموزش و پرروش فارس در نظر گرفته شده است.
در ادامه ،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس نیز  گفت: در دوسال اخیر معاونت سوادآموزی فارس بسیار با انرژی و پر تلاش ،توانسته است رشد چشمگیری در جذب بی سوادان داشته باشد .
علی عسکر جمشیدی بیان کرد : برای پوشش  حد اکثری و جذب  بی سوادان به کلاس های سواد آموزی ، لازم است  ضمن برگزاری جلسات متمرکز با  مدیران مدارس ، از این ظرفیت برای دستیابی به  اهداف سواد آموزی استفاده کرد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز