فرماندار ویژه شهرستان جهرم :

طرح ساماندهی و جمع آوری متکدیان در جهرم اجرا می شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۱۱۴۹۳
طرح ساماندهی و جمع آوری متکدیان در جهرم اجرا می شود
فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: پدیده شوم تکدی گری زمینه بزهکاری ها را فراهم می سازد و باید مردم را با اثرات نامطلوب تکدی گری آشنا نمودتا از حضور متکدیان در سطح شهر جلوگیری شودو این موضوع فرهنگ سازی و نهادینه شود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازجهرم، علی رضا صحراییان در جلسه ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان با اشاره به پدیده شوم تکدی گری در جامعه اظهار داشت: چهره شهر به جهت حضور تعدادی متکدیان نامناسب شده که سبب اعتراض مکرر شهروندان فراهم نموده است.
وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از این متکدیان اتباع بیگانه می باشند که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده لذا باید تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم عنوان داشت : متاسفانه برخی افراد،تکدی گری را شیوه امرار معاش خود قرار داده و این امرفعلی مجرمانه است که در حاشیه آن علاوه بر امر تکدی گری، افراد متکدی به کارهای ناهنجار اجتماعی دست زده که عواقب وخیمی در جامعه بدنبال خواهد داشت.
 صحرائیان علل آسیب های اجتماعی را پدیده تکدی گری ذکر و تصریح کرد: برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان و برای حل این مسئله اجتماعی به همگرایی، همکاری و همفکری تمام دستگاههای اجرایی به ویژه شهرداری نیاز است و مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی وظیفه همه است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز