مدیر کل دفتر بانوان وخانواده استانداری فارس:

بانک اطلاعاتی بانوان شاغل و خانه دار موفق و فرهیخته فارس تشکیل می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۷:۴۶:۲۱
کد خبر: ۴۱۵۰۷۷
بانک اطلاعاتی بانوان شاغل و  خانه دار موفق و فرهیخته فارس تشکیل می شود
مدیر کل دفتر بانوان وخانواده استانداری فارس از تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان موفق و فرهیخته شاغل و خانه دار در فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سیده معصومه دستغیب، در مورد راه اندازی بانک اطلاعاتی زنان موفق و فرهیخته این استان که در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و کارآفرینی و... فعالیت دارند، گفت: این بانک اطلاعاتی تمام زنان شاغل و خانه دار استان را شامل می شود و تمام بانوانی که از شرایط لازم برخوردار هستند، می توانند تا تاریخ شانزدهم مردادماه 95 با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی banovan.farsp.ir نسبت به تکمیل پرسشنامه موجود اقدام کنند.
وی افزود: از ظرفیت و توان آن دسته از زنان موفق و فرهیخته ای که از این طریق شناسایی می شوند در بخش های مختلف استفاده خواهد شد.
مدیر کل دفتر بانوان وخانواده استانداری فارس، منافع حاصل از توجه به نقش زنان در جامعه و خانواده را متوجه کل جامعه دانست و افزود: اگر در جامعه به نقش زن و جایگاه آن توجه و بنیان خانواده تقویت شود، آثار مثبت آن متوجه تمام جامعه خواهد شد.
دستغیب بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از زنان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی حضور دارند، ضروری است نقش بارزتری برای این قشر از جامعه قائل شویم.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری فارس، با اشاره به اینکه بررسی مباحث مربوط به خانواده را نباید در برگزاری چند سمینار خلاصه کرد، افزود: اگر سمیناری هم برگزار می شود باید نتایج آن به شکل شفاف و جامع در اختیار جامعه و مسئولان قرار گیرد، تا در جای خودش از آنها استفاده شود.
وی ادامه داد: بی شک برای انجام هر کاری و تصمیم گیری درستی، نیازمند اطلاعات مناسب و صحیح هستیم که باید در اختیار مدیران قرار گیرد.
مدیر کل دفتر بانوان وخانواده استانداری فارس گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس با تشکیل جلسه های متعدد با بانوان مشاور دستگاه های اجرایی، آنها را موظف به راه اندازی سایت بانوان کرد که تاکنون 15دستگاه اجرایی در فارس این سایت را ایجاد کرده اند.
دستغیب افزود: بیش از 90 درصد دستگا‌ه های اجرایی فارس دارای مشاور بانوان هستند.
دستغیب ادامه داد: بیشترین برنامه ‌های ویژه زنان خانه دار از طریق تشکل های غیردولتی و شهرداری ها اجرا می شود.
وی گفت: به زودی نخستین نشست تخصصی با هدف ایجاد هماهنگی میان مدیران و معاونان زن دستگاه های اجرایی این استان در شیراز برگزار خواهد شد.
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری فارس ادامه داد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه به حوزه زنان دارند و مدیران این حوزه با حضور در استان ها در نشست های مربوط به حوزه زنان شرکت کرده و مسائل را به شکل جدی تری دنبال می کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز