۱۹ کشته و ۲۳ زخمی در تصادف دو دستگاه اتوبوس در جاده های فارس

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۴:۴۹
کد خبر: ۴۲۱۱۰۵
۱۹ کشته و ۲۳ زخمی در تصادف دو دستگاه اتوبوس در جاده های فارس
فرمانده پلیس راه شمال استان گفت: دو دستگاه اتوبوس که از مسیر سیرجان به سمت جنوب غرب کشور در حرکت بودند در اطراف شهرستان های نی ریز و سروستان واژگون و در این دو حادثه 19 نفر کشته و 23 نفر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سرهنگ "کسری سیروسی" اظهارداشت: در ساعت 1 و 20 دقیقه بامداد چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس ولوو در حالی که مسیر شرق به غرب محور سیرجان به نی ریز در حال حرکت بود، در گردنه "لایرز" شهرستان نی ریز از جاده منحرف و در دره سقوط می کند.
وی ادامه داد: در این حادثه که به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، با توجه به شیب موافق حرکت و قوس چپ گرد موجود در مسیر اولیه، رخ داد، اتوبوس پس از برخورد با گاردریل موجود در حاشیه راه از جاده خارج و در گردنه موجود که ارتفاعی بالغ بر 20 متر داشته است سقوط می کند.
فرمانده پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: در این تصادف 14 نفر در محل حادثه و 5 نفر در بیمارستان فوت و 17 نفر نیز مجروح و همگی به بیمارستان شهدای شهرستان نی ریز منتقل شدند.
سرهنگ سیروسی افزود: در حادثه دیگری که در ساعت 2 و 20 دقیقه بامداد چهارشنبه رخ داد، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در حالی که همان مسیر در حال حرکت بود، در اطراف شهرستان سروستان استان به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده، از جاده خارج و واژگون می شود.
وی با بیان اینکه در این حادثه نیز 6 نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان شیراز منتقل شدند، گفت: بررسی پیرامون دیگر عوامل موثر در وقوع این دو حادثه از جمله حمل کالا و انسان قاچاق، در دست بررسی است .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز