شاکیان جهت شناسایی و طرح شکایت از جاعل حرفه ای اقدام کنند

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۳۳۲۲۷
شاکیان جهت شناسایی و طرح شکایت از جاعل حرفه ای اقدام کنند
در پی دستگیری فردی به اتهام استفاده از اسناد مجعول و عنوان وکیل دادگستری، دادیار دادسرای امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز با هدف شناسایی بزه دیدگان و متضررین احتمالی ضمن دستور چاپ عکس این متهم در جراید استان از مردم خواست ضمن شناسایی در صورت داشتن شکایت از وی به دادسرای جنائی و جرائم امنیتی شیراز مراجعه نمایند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، این دستور طبق بند "ب" ماده 96 قانون آئین دادرسی کیفری مصوب سال 92 و تأیید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و با هدف شناسایی متضررین و مالباختگان احتمالی و همچنین سرعت بخشیدن به فرآیند رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.
دادیار شعبه 8 دادسرای امور جنائی و جرائم امنیتی شیراز با  بیان اینکه متهم مذکور به نام مجتبی – ب با استفاده از اسناد و وکالت نامه های ممهور به عنوان وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده است گفت: با استفاده از ظرفیت موجود در قانون آئین دادرسی کیفری چاپ تصویر و مشخصات هویتی متهم در دستور کار قرار گرفت تا همشهریان در صورت شناسایی و اثبات ضرر و زیان از سوی متهم مذکور بتوانند از مبادی قانونی شکایات خود را مطرح نمایند.
قاضی محمدی دره شوری افزود: شاکیان احتمالی پس از اطمینان از بزه انتسابی به متهم و شناسایی فرد مذکور می توانند شکایت خود را در شعبه 8 دادیاری دادسرای ویژه امور جنائی و جرائم امنیتی شیراز واقع در ابتدای خیابان ابریشمی مطرح نمایند.
وی همچنین از اعلام آمادگی اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان به نشانی دروازه کازرون – خیابان کارگر – ساختمان آگاهی مرکزی استان فارس (شهید فعال)  جهت دریافت شکایات خبر داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز