فرمانده انتظامی استان فارس:

کشف ۱۱ کیلو گرم هروئین و شیشه در شیراز

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۱:۴۴
کد خبر: ۴۳۳۲۴۵
کشف ۱۱ کیلو گرم هروئین و شیشه در شیراز
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، هدفمند و جامع الاطراف است،گفت: در نتیجه اجرای این طرح 10 کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، ، سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت: صبح امروز در اجرای دستور مقام قضائی و بنا به درخواست های مکرر شهروندان، عملیات منسجم و هماهنگ مأموران نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در تعدادی از محله های کلان شهر شیراز اجرا شد.
وی ادامه داد: مأموران در این راستا موفق شدند 10 کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه که قاچاقچیان قصد داشتند با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت به شیراز انتقال دهند، کشف و دو نفر از قاچاقچیان را دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از آنها کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران در راستای برخورد با اراذل و اوباش، 8 نفر از این افراد را در مخفیگاهشان دستگیر و در این خصوص 20 قبضه سلاح سرد کشف کردند.
گودرزی با اشاره به شناسایی و دستگیری اتباع بیگانه غیر مجاز افزود: در این خصوص بیش از 200 نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شدند.
وی دستگیری سه سارق درون خودرو، کشف مقادیری کالای قاچاق، توقیف 10 دستگاه موتورسیکلت و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه مختلف را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز عنوان کرد.
رئیس پلیس فارس با بیان اینکه در بین دستگیر شدگان این طرح، 30 نفر از کسانی که حکم جلب داشته اند و دو نفر سارق مسلح متواری نیز وجود داشته اند، تأکید کرد: این موضوع نشان دهنده این است که طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که از سوی نیروی انتظامی اجرایی می شود، هدفمند و جامع الاطراف است.
وی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از دستگاه قضائی استان و مردم شیراز در راستای همکاری با مأموران نیروی انتظامی در اجرای این طرح، بیان کرد: نیروی انتظامی وظیفه ذاتی و قانونی خود که همان برقراری نظم و امنیت برای شهروندان است، با جدیت انجام می دهد.
گودرزی با بیان اینکه اجرای اینگونه طرح های انتظامی با جدیت در سطح استان و کلان شهر شیراز ادامه خواهد داشت، افزود: نیروی انتظامی به حکم قانون و به خواست مردم با کسانی که بخواهند به هر نحوی با اقدامات خود مخل نظم و امنیت در جامعه باشند، به شدت برخورد خواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز